וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה?! שובל כחול מסתורי הופיע בשמים וגרם לבהלה

26.7.2016 / 9:27

עובדי נמל התעופה במיאמי נותרו המומים למראה שובל עשן כחול מסתורי שהותיר אובייקט זוהר שעף בשמים. ברשת מנסים למצוא הסבר הגיוני למראה המוזר האלה

צילום מסך

לפני שאתם מתלוננים על סרטון נוסף שמתיימר להציג ביקור חוצנים - הפעם, על אף שאין שום הוכחה חותכת שמדובר באי.טי וחבריו - האוביקט המסתורי שנצפה בשמים הוא מהמרשימים והמוזרים ביותר שנחשפנו אליהם בשנים האחרונות. גם אם יש לזה הסבר מדעי - הוא עדיין מאוד מסקרן.

זה קרה כשעובדי נמל התעופה במיאמי נותרו המומים למראה אובייקט זוהר שמותיר אחריו שובל כחול מסתורי בשמים וצילמו את הקטע הנדיר הזה כדי שגם אנחנו נחיה את הרגע. "תראו את זה, אוי, זה הולך לפגוע במטוס", נשמע איש צועק ברקע כשהאובייקט הכחול המוזר חולף לו בשמי הלילה עד שנעלם כלא היה.

שובל כחול מסתורי בשמיים. צילום מסך
זה עב"מ? שבר שביט? וונדר וומן?/צילום מסך

הסרטון שותף ב-LiveLeak ושם זכה לדיון נרחב על מהותו. בעוד משתמשים מעטים תיארו את המראות כפלישת חייזרים מהחלל, רבים מצאו לכך הסברים הגיוניים יותר. "זה כנראה שבר שביט עם תכולה גבוהה של מים וגזים קפואים", אמר אחד ואחר הוסיף: "זה שיגור טיל מפלורידה. השובל הוא ממנוע טיל המופעל ע"י מימן. אדי המים המרוכזים בגובה רב יוצרים ענן של גבישי קרח המשקפים את אור השמש".

עוד באותו נושא

הסוף לשרלטנות? תאוריה חדשה מנפצת את השמועות על חייזרים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס::

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully