וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לשרלטנות? תאוריה חדשה מנפצת את השמועות על חייזרים

1.7.2016 / 6:43

אנשים רבים שחזו בתופעה של "כדורי אש" גדולים בשמיים טוענים שמדובר באותות של עב"מים. חוקר סיני החליט לפתור את התעלומה ומצא הסבר להתנהגות המשונה של ה"כדורים" שעוברים דרך קירות וצפים באוויר

Youtube/Dr.Khaled Zaki Labib

האם אי פעם ראיתם כדורי אור משונים בשמיים או אפילו בתוך ביתכם? התופעה האטמוספרית הנדירה המוכרת גם בשם "כדורי ברק" משמשת לא פעם כ"הוכחה" להימצאותם של חייזרים בינינו. כעת חוקר סיני הגה תאוריה חדשה שיכולה לפתור את החידה סביב ה"כדורים" ויכולתם המשונה לעבור בין קירות ולשוט באוויר.

ישנן תאוריות נוספות לתופעה, אך הפעם המדען ה.ס וו משוכנע שמצא דרך להסביר תכונות רבות של כדורי הברק. לטענתו, הכדורים נוצרים כאשר מכות ברק מפעילות "בועת פלזמה". הברק מאיץ אלקטרונים במהירות הקרובה למהירות האור, דבר שגורם להם לשחרר קרינת מיקרו-גל חזקה. הקרינה טוענת את האוויר וגורמת להופעת "בועת פלזמה".

כדור אור בשמים. צילום מסך
זה ציפור? זה מטוס? מה שבטוח - זה לא חייזר/צילום מסך

ישנם לפחות 5,000 דיווחים על תצפיות של כדורי ברק. רוב העדים סיפרו שהכדורים הזוהרים הופיעו לפתע ובדרך כלל בזמן סופת ברקים. עוד נאמר כי פעמים רבות התלווה לכדורים ריח מוזר ולא נעים.

גודלם של כדורי הברק נע בין גרגרי אפונה לכמה מטרים והם יכולים להיעלם בתפאומיות או להתפוצץ ברעש חזק. כמו כן דווח כי הכדורים יכולים לעבור דרך עץ, זכוכית ומתכת ללא בעיה.

התאוריה של וו מצאה פתרון לרבות מתכונות הכדורים, אך הוא מודה שעליו לבסס אותה באמצעות ניסויים. עם זאת הוא מזהיר שהופעת הכדורים מסמנת אזור עם קרינה חזקה מאד ויש להתרחק ממנה.

עוד באותו נושא

תושבי עיירה טוענים שחייזר נפל מחללית והסתובב באזור. ויש גם ציור שלו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully