וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם נמצאו תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול?

לא מעט אנשים מאמינים שתמונות שנמצאו בעליית גג מציגות חייזר שנהרג בהתרסקות חללית בעיירה רוזוול ב-1947 - או שמא מדובר במומיה של ילד שגולגולתו עוותה? צפו בטריילר לסרט דוקומנטרי על התגלית המפתיעה

Slidebox media

תמונות מ-1947, שנמצאו רק עכשיו בעליית גג בביתם של משפחת ריי באריזונה, מציגות גופה של חייזר מהחלל החיצון שנהרג בהתרסקות החללית שלו בעיירה רוזוול, או זה לפחות מה שחסידי העב"מים מאמינים בו.

התמונות, שנמצאו ע"י העיתונאי לשעבר אדם דיו, הן מתקרית רוזוול המפורסמת, שעל פי תיאוריות קונספירציה רבות, כללה התרסקות של חללית ברוזוול שבניו-מקסיקו בקיץ 1947, כששברים של עצם בלתי מזוהה נמצאו בשטח פתוח. התמונות המפתיעות נחשפו באירוע מיוחד שהתקיים השבוע במקסיקו, ומשך אחריו קהל של 10 אלף מוזמנים - שכל אחד מהם שילם סכון שווה ערך ל-350 ש"ח כדי לצפות במחזה הנדיר הזה.

טריילר לסרט שמציג תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול. צילום מסך
אז אלה התמונות החדשות של גופת החייזר מרוזוול?/צילום מסך

בין הנוכחים שם נמצא גם האסטרונאוט אדגר מיטשל, האיש השישי שהלך על הירח. מיטשל, מאמין גדול בחוצנים, טוען שהתמונות אותנטיות לגמרי, ומומחה העב"מים, חיימה מאוסן, מחזק את הטענה הזו, שכן לדבריו התמונות מציגות חייזר עם גוף זעיר וראש גדול - והוא צולם הרבה לפני שהחייזרים היו ידועים כיצורים שנראים כך. גם סרט תיעודי צפוי לצאת בנושא - אך עדיין לא ידוע מתי או איפה ניתן יהיה לצפות בו (עד אז תוכלו לצפות בטריילר בראש הכתבה).

כמו תמיד, גם במקרה הזה, יש כאלה שמנסים להרוס את החגיגה הבדיונית ולספק סיבות מדעיות הגיוניות (ומשעממות) יותר. אלו טוענים שמדובר בכלל במומייה - גוף חנוט של ילד קטן עם גולגולת מעוותת. למעשה, זו לא הפעם הראשונה שאנשים מאמינים שמומיות של ילדים הם חייזרים, אך מתברר שאין משהו יוצא דופן במציאת גולגולות מעוותות באמריקה - שכן ארכיאולוגים מצאו כאלה במשך שנים. עיוות הגולגולת הוא מנהג תקופתי ידוע, כשרק בשנת 2012 ארכיאולוגים במקסיקו מצאו אתר קבורה של עשרים וחמישה שלדים, שיותר ממחצית מהם היו בעלי עיוות גולגולת מכוונת. עוברים ותינוקות חנוטים דומים לזה המופיע בתמונות הוצגו במוזיאונים ברחבי העולם במשך עשרות שנים.

עכשיו תחליטו אתם למי להאמין.

עוד באותו נושא

נפתרה תעלומת העב"מ שנמצא לפני 53 שנה - ולא תאמינו מה זה היה

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully