וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך היה צריך להיראות גוף האדם כדי לשרוד תאונת דרכים קטלנית

24.7.2016 / 9:01

פסלת יצרה את דמותו של "סופר אדם" שיכול לשרוד תאונות דרכים קטלניות אם יקלע אליהן. כמה חבל שהמראה שלו כל כך לא מלבב וכולל ראש ענק, צוואר בלתי קיים והמון פטמות. מקווים שלפחות יש לו אופי טוב

Victorian Government

אם תפגשו את "גרהם" תחזו בספק קוף ספק אדם, בעל חזה ענק, ראש עצום ללא צוואר והמון פטמות. אבל למראה המוזר שלו יש יתרון ענק עליכם - הוא יוכל לשרוד תאונת דרכים קטלנית. גרהם נוצר על ידי הפסלת פטרישיה פיצ'יני והוא חלק מקמפיין בטיחות דרכים חדש באוסטרליה.

פיצ'יני יצרה אותו בעזרת מידע שאספה ממנתח טראומה ומהנדס כבישים וטעונת שזהו הגוף שיעמוד בתאונה במהירות גבוהה. החזה הענק של גרהם אמור לדמות כיסי אוויר שיגנו על הצלעות שלו, דבר המדגיש עד כמה החזה שלנו כבני אדם אינו יכול להגן עלינו בסיטואציה דומה.

המחסור בצוואר של גרהם פוסל אפשרות לעצמות שבורות וראש הנזרק אחורנית והפרצוף השטוח יגן על האף והאוזניים. כמו כן לדמות המפלצתית יש עור עבה משלנו כדי לגונן עליו ולמנוע שפשופים וחתכים.

ככה היה צריך להראות גוף האדם כדי לשרוד תאונת דרכים. צילום מסך
אמן בחופה שלך./צילום מסך

המאפיינים הביזארים של גרהם לא יגנו עליו רק בתאונה ברכב, אלא גם אם יפגע כהולך רגל. יש לו רגליים חזקות שיעזרו לו לקפוץ אם רכב יגיע במהירות.

הפסל המיוחד מוצג כחלק מקמפיין בטיחות דרכים שהושק בשבוע שעבר. המבקרים בתערוכה יוכלו להביט במשקפיים אינטרקטיביים גם באיברים הפנימיים של גרהם וכך להבין טוב יותר איך המראה שלו מסייע לו להישאר בחיים.

עוד באותו נושא

מפחיד: זה מה שעלול לקרות לכם אם תתעסקו בטלפון בזמן נהיגה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully