וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם מונעים משיכור לעלות על אופנוע? יש לנו עבודה עבורכם

7.6.2016 / 8:22

משטרת ניו זילנד פרסמה סרטון גיוס לא רגיל כדי למשוך את האנשים הנכונים לתפקיד. במצלמה נסתרת הם בוחנים כמה אנשים היו מונעים מאדם שיכור שמתכוון לנהוג על אופנוע. אז "האם אכפת לך מספיק בשביל להיות שוטר?"

ספק 500

מה הייתם עושים אם הייתם רואים אדם שיכור מנסה לעלות על האופנוע שלו ולנסוע? זאת השאלה שעמדה במרכזו של סרטון גיוס ייחודי שפרסמה משטרת ניו זילנד.

בוידאו נראה אדם שיכור שבקושי מצליח לעמוד על רגליו לאחר בילוי בפאב קרוב. הוא מנסה לחבוש את קסדתו ולסובב את המפתחות בסוויץ' האופנוע. רוב האנשים בוהים בו או מתעלמים לחלוטין מקיומו, אפילו כשהוא נופל ממש לפניהם.

בסופו של דבר שני גברים עוצרים כדי לשאול אם הוא בסדר, אבל רק אחד מהם נשאר איתו ומשכנע אותו שלא לנהוג. "אחי, אתה לא יכול לנהוג במצב הזה. אתה מסכן לא רק את עצמך אלא את כל האנשים ברחוב".

.

משטרת ניו זילנד מראה שלא עוזרים לשיכור על אופנוע. ספק 500
רק אדם אחד מנע מהשיכור לעלות על ההגה./ספק 500

הסרטון הנוכחי הוא חלק משלושה סרטי "האם אכפת לך מספיק כדי להיות שוטר?" שפרסמה משטרת ניו זילנד. עוברי אורח אמיתיים צולמו כדי לבחון כיצד יגיבו בסיטואציות עימן מתמודד שוטר. בסרטון הראשון נראה ילד אוכל מפח אשפה ובשני נראה אדם שוכב על המדרכה באמצע הרחוב. מתוך 100 אנשים שצולמו עד כה רק 21 עצרו לעזור. עצוב.

עוד באותו נושא

מתוך אלפי קונים, כמה עצרו לעזור לילד אבוד בקניון?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully