וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ניסו לעצור מתאבק לשעבר שנהג שיכור- וזה לא נגמר טוב

13.5.2016 / 6:01

ויצ'יסלב אוליאניק, מתאבק אולימפי לשעבר, נעצר על ידי המשטרה לאחר שנחשד כי נהג תחת השפעת אלכוהול. נראה שאוליאניק אינו חובב במיוחד חוקים כי הוא פתח בתגרה ולא עצר גם כשפניו דיממו. לא סיפרו לו שאלימות לא פותרת שום דבר?

LIVELEAK

ויצ'יסלב אוליאניק, מי שזכה במדלית זהב בהיאבקות לאוקראינה באולימפיאדת 1996, צולם כשהוא מכה שוטרים שניסו לעצור אותו בקייב, בירת המדינה. הקרב שכלל גם אלות משטרה וספריי פלפל התרחש לאחר שהשוטרים ניסו לעצור את אלוף ההיאבקות בן ה-50, שנחשד כי נסע בשכרות.

בסרטון שפורסם נראה אוליאניק כשהוא מתווכח עם שוטר תנועה על הצורה בה עצר את רכבו. הוא נראה דוחף את אחד השוטרים ובעקבות כך הם ריססו את פניו בספרי פלפל. נראה שהדבר רק הרגיז את המתאבק לשעבר והוא עימם פתח בתגרה אלימה, ולא עצר גם כשפניו הפכו מדממות וחבולות ממכות של אלות משטרה. רק אחרי קרב ממושך הצליחו שבעה שוטרים לעצור את אוליאניק.

מתאבק בקרב נגד שוטרים. צילום מסך
אלף שוטרים לא יצליחו לעצור אותי./צילום מסך

גם לאחר ששותק על ידי השוטרים אוליאניק סירב לשים אזיקים ואף אמר לשוטרת שבאה לדבר איתו "לכי תדפקי את עצמך". הוא נרגע רק כשחבריו ביקשו ממנו להירגע כי בנו הצעיר בוכה במכונית. "אני מודה שיש לי חלק באשמה, אני לא יכול לספר את כל מה שקרה", אמר לתקשורת. "אני קצת אשם כי לא עצרתי והתעלמתי מהשוטרים אבל אני לא פושע. לפי דעתי יהיה שימוע בבית המשפט והם יאשימו אותי במשהו כי הם תמיד מאשימים. אולם העובדה שהמשטרה שיחררה אותי באותו היום מראה שלא עשיתי כלום".

עוד באותו נושא

ברבי עם שרירים: בת ה-18 עם פנים של בובה וגוף של מתאגרף

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully