וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי עם שרירים: בת ה-18 עם פנים של בובה וגוף של מתאגרף

ג'וליה וינס מחולקת לשניים: מהצוואר ומעלה היא נראית כמו בובת חרסינה ומהכתפיים ומטה היא נראית כמו גבר שרירי במיוחד. בשנים האחרונות היא הפכה לכוכבת רשת וניצחה באליפות העולם בהרמת משקולות - "וזו רק ההתחלה"

הברבי השרירנית/עמוד היוטיוב Julia Vins

יש לה פרצוף של בובת חרסינה ועיניים גדולות ויפות כמו של ברבי, אך אם תורידו את המבט מהפרצוף שלה - תגלו שהיא נראית יותר כמו הענק הירוק. המראה של ג'וליה וינס, בת ה-18 מרוסיה, מעורר תגובות חריגות מכל מי שנקלע בדרכה - ואנו בטוחים שהתמונות במקרה הזה ידברו בעד עצמן.

וינס הפכה לאחד השמות המובילים בעולם פיתוח הגוף. היא לכדה את תשומת לבם של האנשים ברוסיה ועד כה צברה כ-13 אלף עוקבים באינסטגרם (מספר שבטח יגדל בעקבות הכתבה הזאת).

ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
"ני חושבת שגברים שלא אוהבים את המראה שלי - פשוט מקנאים בי"./News Dog Media

התגובות לוינס מתחלקות לשניים: אלה שמזדעזעים ממנה ואלה שמפרגנים וחושבים שיש בזה דווקא משהו סקסי. היא לא נותנת לתגובות להפריע לה במטרה להפוך לאישה השרירית בעולם. "אנשים קוראים לי 'הברבי השרירית' ואני אוהבת את זה. יש לי עיניים גדולות ויפות ואני אוהבת להתאפר ולהשקיע במראה שלי. בנוסף לכך, אני גם חזקה מאוד ורוצה להיות שרירית יותר", היא מספרת, "לכל אחד יש דעה על איך שאני נראית. אם להיות כנה, אני חושבת שגברים שלא אוהבים את המראה שלי - פשוט מקנאים בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
בגלל תווי הפנים שלי, אנשים תמיד אמרו לי שאני נראית כמו בובה"/News Dog Media

מאז ילדותה, וינס תמיד הושוותה לבובה יפה, ובכל זאת לא הייתה מאושרת. "בגלל תווי הפנים שלי, אנשים תמיד אמרו לי שאני נראית כמו בובה. הייתי ילדה טובה, למדתי מוסיקה, השכלתי והשתתפתי בתחרויות שונות בבית הספר. אף פעם לא הרגשתי שיש לי מטרה בחיים. הגוף שלי לא היה בהרמוניה עם הנשמה שלי – הרגשתי שמה שאני עושה לא נכון בשבילי".

בניסיון למצוא משמעות לחייה, בגיל 15 ג'וליה נרשמה לחדר כושר. "לא היה לי עניין בספורט, אבל חשבתי שאולי כדאי לי לנסות את זה ושאולי בזכות זה אוכל לבנות לעצמי ביטחון. התחלתי להעתיק תרגילים שגברים עשו במכון. עם הזמן התחלתי לאהוב את זה וידעתי שזו המטרה שלי – לבנות שריר".

ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
"התחלתי לאהוב את זה וידעתי שזו המטרה שלי – לבנות שריר"./News Dog Media

שנה לאחר מכן, וינס פגשה מאמן שראה את הפוטנציאל שלה והחל להתאמן איתה בחדר הכושר במשך 3-5 שעות, 4 פעמים בשבוע. וינס שינתה גם את התפריט היומי שלה. היא אוכלת 5-6 ארוחות קטנות ביום שמכילות עוף, ביצים, גבינה, אורז וירקות. באוגוסט 2014 היא השתתפה באליפות העולם במוסקבה להרמת משקולות וזכתה בה. היא השיגה שלושה שיאי עולם בהרמת כוח – 180 ק"ג בסקוואט, 105 ק"ג בלחיצת חזה ו-165 ק"ג בדדליפט (הרמת משקולות מהריצפה לירכיים).

היא מאמינה שזה חשוב להיראות סקסית גם בזמן האימונים, "אני מתאפרת באופן קבוע. זה חשוב להיראות אטרקטיבית בכל מצב. אני מקפידה לעשות צמות בשיער ולשים סרטים חמודים. אני אוהבת להתלבש יפה, אבל קשה למצוא בגדים יפים בגודל שלי".

הוריה מעדיפים שלא להתערב בקריירה שלה, אבל החבר שלה בן ה-29, סרגיי, אוהב להתאמן איתה, "אנשים ניסו לפגוע בי אבל האימונים רק מחזקים אותי יותר – פיזית ונפשית".

ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
אוכלת 5-6 ארוחות קטנות ביום שמכילות עוף, ביצים, גבינה, אורז וירקות./News Dog Media
ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
וינס והבויפרנד המפרגן/News Dog Media
ברבי עם שרירים כובשת את רוסיה. News Dog Media,
"זה חשוב להיראות אטרקטיבית בכל מצב"/News Dog Media

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully