וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי ה"חללית" שהתגלתה בתמונת רחוב של גוגל? התשובה מפתיעה

27.3.2021 / 23:47

משתמש ב-Reddit היה בטוח שהצליח לתעד חללית שמגיחה מבין העננים ברחוב בפלורידה, אלא שגילה כי מדובר בסוג של אשליה אופטית שהסבירה מהו העצם שדומה כל כך לחלק מהסרט "מפגשים מהסוג השלישי"

הטריילר לסרט "מפגשים מהסוג השלישי"/Columbia Pictures

גולש מופתע פרסם ב-Reddit תמונה שבה הוא טוען שהצליח לזהות חללית (או לפחות עצם בלתי מזוהה) שמגיחה מבין העננים מעל ביצה שנמצאה באוצ'ופה, פלורידה. הוא פרסם לאחרונה את התמונה בקבוצה שמנתחת תגליות משונות שנמצאו ב-Google Map, וכתב שהוא בטוח שתיעד עב"מ שמגיח מבין העננים בדרך פיין אוק. לאווירת המסתורין סביב התמונה עזרה העובדה שהיא צולמה לא רחוק מגבולות משולש ברמודה האניגמטי.

הגולשים ברדיט התלהבו מאוד מהתמונה והעלו השערות רבות לגבי המיקום האפשרי ממנו הגיעה החללית - אבל האמת היא (כמו ברוב התמונות בהם נראים עצמים שנחשדים כשייכים לחייזרים) שמדובר בסך הכל באשליה אופטית מוזרה.

האם תצליחו לגלות לבד מה מצולם פה?

חללית שהתגלתה בתמונת רחוב בפלורידה. Reddit, צילום מסך
זו חללית בשמי פלורידה?/צילום מסך, Reddit

אין ספק כי ממבט ראשון נראה שהתמונה מתעדת משהו שנראה דומה מאוד לחללית שהופיעה בסרטו של סטיבן שפילברג משנת 1977 "מפגשים מהסוג השלישי", אולם למעשה מה שתועד בתמונת הרחוב של גוגל הוא לגמרי טבעי ושייך לכדור הארץ.

מומחים שהביטו היטב בתמונה קבעו שמדובר בסך הכל בפרפר שעף קרוב לעדשת המצלמה, והוא נמצא בדיוק בנקודה בה היו העננים. את ההסבר הזה מחזקת העבודה שאם זזים צעד אחד בסטריט וויו - האובייקט נעלם לגמרי וזה בדיוק מה שצפוי לקרות במידה וזה אכן פרפר שבמקרה עף שם בזמן הצילום.

כך נראית ה"חללית" במפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully