וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכי הפנטגון חושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקויות עב"מים - כולל ממצא שעשוי "לשנות את חיינו לתמיד"

27.2.2021 / 23:26

הפנטגון נאלץ לחשוף מסמכים על בדיקות שביצע בהריסות מהתרסקויות עב"מים - כולל ממצא זר של מתכת "בעלת זיכרון" שלכאורה נמצאה באתר ההתרסקות ברוזוול ב-1947

האם זה תיעוד אמיתי של עב"מ? הפנטגון פרסם תיעוד של טייס חיל האוויר פגש אובייקט מסתורי שטס במהירות/Pentagon

חוקר העב"מים אנתוני ברגאליה סבור שאנו נמצאים צעד אחד נוסף בדרך לחשיפת כל האמת אודות המחקרים הסודיים שביצע הפנטגון האמריקאי על התרסקויות עב"מים. עוד ב-2017 פנה החוקר לסוכנות הביון של משרד ההגנה האמריקני (DIA) וביקש לקבל לידיו את כל החומר המסווג הנוגע לחקירותיהם אודות עב"מים - כולל תוצאות הבדיקות שערכו בפסולת שנותרה באתרי ההתרסקויות, כגון זו שלכאורה התרחשה ברוזוול ב-1947. ברגאליה ניצל את הזכות לחופש המידע כדי לשים את ידיו על החומרים המוסתרים ו-3 שנים לאחר בקשתו, קיבל מהפנטגון 154 עמודים שאושרו לפרסום, בהם בין היתר מודה הפנטגון כי החזיק וביצע בדיקות בהריסות של אתרים בהם התרחשו לכאורה התרסקויות עב"מים - כולל ממצא של מתכת ייחודית בעלת זכרון צורה, בה התכוונו להשתמש למטרות רפואיות בבני אדם.

בבלוג ששותף גם ב"סאן" הבריטי, חשף ברגאליה פרטים מהמסמכים שהגיעו לידיו. בפנייתו לסוכנות הביון, הוא כתב: "אני מתכוון לכל פסולת פיזית שנמצאה בידי אנשי משרד ההגנה והוכרזה כשאריות, פליטות או חומר מרוסק מ-UAPS (תופעה אווירית לא מזוהה) או חפצים מעופפים בלתי מזוהים". המסמכים שהגיעו לידיו כוללים דיווחים על מתכת "זיכרון" מסתורית בשם ניטניול, סגסוגת מתכת של ניקל וטיטניום, המציגה אפקט זיכרון של צורה וגמישות בטמפרטורות שונות. ברגאליה הוסיף ואמר כי מדובר ב"הודאה מדהימה" מצד ממשלת ארה"ב וכי המסמכים מראים כי לחלק מהפסולת שנאספה יש "יכולות יוצאות דופן", כולל פוטנציאל להפוך דברים לבלתי נראים או אפילו להאט את מהירות האור.

הבקשה שהוגשה לפנטגון

הבקשה שהוגשה לפנטגון לחשיפת ממצאים על בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים. Department of Defense/Anthony Bragalia, אתר רשמי
הבקשה שהוגשה לפנטגון לחשיפת ממצאים על בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים/אתר רשמי, Department of Defense/Anthony Bragalia

אישור חשיפת המסמכים:

מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים. Department of Defense/Anthony Bragalia, אתר רשמי
מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים/אתר רשמי, Department of Defense/Anthony Bragalia

החוקר התגאה במציאת הפרצה למידע שהוא בדרך כלל חסוי ומסווג. הוא אמר ל"סאן": "הפנטגון הודה כי החזיק ובדק פסולת חריגה מעב"מים. הם הצליחו ללמוד כמה דברים על חומרי בנייה שישמשו, בהבטחה אדירה, כחומרים עתידניים שישנו את חיינו לתמיד". לדבריו, הוא פנה ל-DIA לאחר שגילה כי הפנטגון ביצע בדיקות על עב"מים במסגרת התכנית לזיהוי איומים אוויריים (AATIP). "המאמר אליו נחפשתי ציין כי פסולת חריגה של עב"מים (המכונה כיום UAP) נותחה על ידי קבלן הגנה פרטי", אמר ברגאליה, "עדויות חומריות כמו פסולת עב"מים היוו מוקד למחקר שלי. בקשתי המתבססת על חוק חופש המידע (FOIA) הייתה מאוד ספציפית וחיפשה אחר תוצאות הבדיקות של פסולת עב"מים, לא חומר שכבר ידוע למדע". הוא הוסיף: "על אף שחלק מהמידע צונזר, מה שניתן ללקט מהמסכים הוא שטכנולוגיות שנמצאו מייצגות קפיצה קוונטית אמיתית מעבר לתכונות של כל חומר קיים הידוע לאדם".

ברגאליה שיתף כי לחומר המתכתי ניטינול היו תכונות דומות לחומר המתכתי שנמצא ליד אתר התרסקות העב"ם ברוזוול, ניו מקסיקו, בשנת 1947 באירוע שזכה לכינוי "תקרית רוזוול". הוא כתב: "הכללת דוחות טכניים מתקדמים על ניטינול היא מעניינת", אמר ברגאליה, "ניטינול הוא סגסוגת מתכת ש'זוכרת' את צורתה המקורית כשהיא מקופלת או מכווצת, וחוזרת לצורתה המקורית באופן חלק ומיידי. מאפייניה של מתכת זיכרון זה דווחו על ידי עדים רבים ברוזוול". ברגאליה מדגיש כי יותר מ -40 עדים להתרסקות רוזוול הזכירו חומר דמוי מתכת בעל יכולת זיכרון, שיכול לחזור לצורתו המקורית. "המסמכים מצביעים על כך שהפנטגון בדק האם ניתן לשלב את הניטינול בגוף האדם למטרות בריאותיות", כתב החוקר בבלוג שלו.

"אתר ההתרסקות" בורזוול. רויטרס
מידע חדש אודות מתכת בעלת זיכרון שנמצאה לכאורה באתר ההתרסקות בורזוול/רויטרס

עם זאת, הסוכנות עדיין מסתירה פרטים מסוימים אודות החומרים שנמצאו ונבדקו - כולל כל מידע שעלול לקשר אותם למוצא זר. ברגאליה ציין: "חלקים מסוימים מהמטקסט מחויבים להישאר תחת סודיות ולא ניתן היה לחשוף אותם. הם משמיטים מידע על ההרכב הכימי והרכב היסודות של החומר וכן על מקורו. הם השמיטו גם את שמות המדענים המעורבים, אך מאז גיליתי כמה משמותיהם ואני מתכוון ליצור עמם קשר".

מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים. Department of Defense/Anthony Bragalia, אתר רשמי
מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים/אתר רשמי, Department of Defense/Anthony Bragalia
מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים. Department of Defense/Anthony Bragalia, אתר רשמי
מתוך מסמכים של הפנטגון החושפים בדיקות שבוצעו באתרי התרסקות של עב"מים/אתר רשמי, Department of Defense/Anthony Bragalia

מסמכי ה-DIA חושפים גם כי הבדיקות בוצעו על ידי Bigelow Aerospace, אחד הקבלנים הפרטיים של משרד ההגנה שבסיסו בלאס וגאס, נבאדה. החברה פיטרה את כל עובדיה במפעל בווגאס במרץ 2020 עקב מגפת הקורונה - ולא ידוע היכן נשמר כעת כל החומר אודות העב"מים. באופן מסתורי, ברגאליה אמר כי כל עובד מפעל לשעבר שפנה אליו - סירב להגיב. "כל אנשי הצוות לשעבר סירבו לתת לי תגובה אמיתית", אמר, "אני חושד שהחומר הוחזר לפנטגון". חוקר העב"מים לא מתכוון להסתפק בזה ומתכנן לפתוח בפנייה לקבלת חלק מהמידע המוסתר בחודשים הקרובים בתקווה שיצליח לגלות פרטים נוספים על מחקרים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully