וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדויות חדשות מאירוע החייזרים המפורסם ביותר אי פעם

8.6.2017 / 6:25

סגן השריף צ'ארלס פוגוס היה עד לדבריו ביולי 1947 ל"תקרית רוזוול", ובה התרסק כלי טיס בארצות הברית וממנו חולצות גופות של חוצנים על ידי הצבא האמריקאי (שהכחיש, כמובן). ספר חדש שופך אור על התעלומה

צילום מסך

ב-8 ביולי, 1947, עשו את דרכם השריף ג'ף סלוטר וסגנו צ'ארלס פוגוס לאסוף אסיר בניו מקסיקו, כשלפתע שמעו ברדיו על מטוס שהתרסק לא רחוק מהם, ברוזוול. השניים החליטו לחקור את ההתרסקות, הגיעו לזירת אירוע וראו דברים נדירים למדי.

כעת, בספר חדש שנקרא UFOs TODAY – 70 Years of Lies, Misinformation and Government Cover-Up, פוגוס מספר בהרחבה על היום המשוגע ההוא, שזכה לכינוי "תקרית רוזוול", ונחשב לאחת מנחיתות החייזרים, כביכול, המפורסמות ביותר בתולדות ארצות הברית.

לפי ויקיפדיה, תקרית רוזוול היא אירוע שבו, כך נטען, התרסק עב"ם ליד העיירה רוזוול‏ שבניו מקסיקו. על פי הטענה, חולצו מן העב"ם שהתרסק בסמוך לעיירה גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית. לקראת סוף שנות ה-70 של המאה ה-20 התעורר מחדש העניין בתקרית, והצית ויכוח עז. סביב האירוע נרקמו תאוריות קשר רבות, הדנות במהותו של החפץ שהתרסק לכאורה במקום. עמדתו הרשמית של צבא ארצות הברית היא שהשברים שנמצאו במקום הם שרידים של כדור פורח ניסיוני שמשימתו מעקב בגובה רב, פרויקט שנקרא "מו?גו?ל". לעומת עמדה רשמית זאת, יש המאמינים כי במקום אכן התרסק כלי טיס חוצני, ממנו חולצו גופות של חוצנים; התומכים בתפיסה זו סבורים שצבא ארצות הברית העלים מן הציבור את האמת על האירוע. הוויכוח הפך את רוזוול לתופעה נרחבת בתרבות הפופולרית, והשם "רוזוול" הפך לסמל לכלל נושא העב"מים והמפגש עם תרבויות חוצניות; זו אחת התקריות המפורסמות ביותר והשנויות במחלוקת בתחום זה.

עוד ב"אסור לפספס"

מדענים בטוחים: נפתרה אחת מהתעלומות הגדולות בתולדות האנושות
יצור ענק ומסתורי הגיח מהמים - האם התגלתה מפלצת ימית חדשה?

עב"ם. ShutterStock
מה באמת קרה ברוזוול?/ShutterStock

כעת טוען פוגוס כי הוא היה במקום וראה שמדובר בכלי טיס ועליו חייזרים. לטענתו, כשהגיע לזירת האירוע הוא מצא 300-400 חיילים, שניסו לטייח את הימצאותן של גופות של "יצורים ענקיים. ראיתי את הרגליים של חלקם, והן נראו כמו הרגליים שלנו. העור שלהם היה בגוון חום, כאילו היו יותר מדי זמן בשמש. הראשים שלהם היו מכוסים. העיניים שלהם נראו כמו אלה שהתרגלנו לראות בטלוויזיה, כמו התמונות שלהם. החיילים גררו את הגופות החוצה מהנקיק ושמו אותן על טנדרים".

20 דקות לאחר המאורע המוזר, השריף וסגנו המשיכו הלאה, לאסוף את האסיר שלהם, אך פוגוס לא שכח את היום ההוא. "אלוהים שבשמים לא ברא רק את הכדור שלנו, הוא ברא את כולם", סיפר. "הוא שם דברים על הכדורים הללו, כפי ששם אותנו. הם חכמים מאיתנו. הם יכולים להגיע משם לכאן, אבל אנחנו לא יכולים להגיע מכאן לשם".

עוד באותו נושא

צפו: האם נמצאו תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully