וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרסק פה עב"ם": טייל עם הכלב ביער ונתקל במחזה מפחיד במיוחד

27.7.2020 / 0:00

בן לנדריקומבה היה בקמפינג באזור מיוער כשלפתע הוא נתקל בקבוצת עצים שבורה ורמוסה: "שמעתי גם קולות מוזרים. צילמנו את האזור והרגשנו כאילו מישהו צופה בנו"

תיעוד של אזור ביער אנגלי בו על פי החשד התרסק עב"מ/Ben Landricombe

בן לנדריקומבה, שגר בפלימות', אנגליה יצא לטיול בחורשה עם אחד הכלבים עליהם הוא שומר כשלפתע הוא נתקל במה שלדעתו עשוי להיות "אתר התרסקות של עב"ם". ב"דיילי מירור" הבריטי דווח שהוא טייל בדבון באזור מיוער עם הרבה מאוד עצים, כשלפתע נתקל באזור שטוח גדול מאוד בו כל העצים רמוסים.

הוא צילם מספר סרטון תמונות של הצמחייה כשלפתע לדבריו הוא שמע "קולות מוזרים" ורץ אחרי הרעשים. "מצאתי אזור התרסקות בתוך היער, יכול להיות שזה עב"ם", הוא אמר, "הגעתי לשם בטיול עם הכלב שלי בזמן שיצאנו לקמפינג".

אתר נחיתת עב"מ?. Ben Landricombe, צילום מסך
אולי לא עב"מ נחת פה, אבל משהו בטוח כן/צילום מסך, Ben Landricombe

בן הוסיף ואמר שאין אינדיקציה שמרמזת מדוע העצים השתטחו ככה, אבל ציין ש"העצים נשברו מלמעלה וזה משהו שנראה לי מוזר. לקחנו את הכלב לטיול וזה נראה מחזה די מפחיד. צילמנו תמונות והרגשנו כאילו מישהו צופה בנו. שמענו גם צלילים מוזרים ואז רצנו בחזרה למחנה שלנו. משהו מוזר במקום הזה. משהו בטוח התרסק פה".

ממועצת העיר המקומית נמסר כי לא ידוע להם על עבודות שהתבצעו במקום שיכלו לגרום לכריתת העצים ושיטוחים וכי עד כה לא ידועה להם מה גרם למה שבן מצא ביער.

עוד בוואלה!

העובד שחשף את סודות העב"מים שובר שתיקה: "הסיפור הגדול בכל הזמנים"

לכתבה המלאה
אתר נחיתת עב"מ?. Ben Landricombe, צילום מסך
צילום: Ben Landricombe)/צילום מסך, Ben Landricombe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully