וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת השבעת הכנסת ה-24: משדר מיוחד של וואלה! ו-103FM

במשדר בהגשת טל שלו, יקי אדמקר ובן כספית יובאו תגובות הח"כים הוותיקים והחדשים וכלל העדכונים והפרשנויות לקראת הטקס המסורתי. בשעה 16:00 תיפתח ישיבת הכנסת הראשונה והצהרת האמונים של חברי הכנסת

שידור ישיר ממשדר וואלה! ו-103FM

LIVE

הכנסת ה-24 תיפתח היום (שלישי), שנה וחודש בלבד אחרי השבעת הכנסת ה-23 ובצל החשש מסיבוב חמישי של בחירות. וואלה! ו-103FM מלווים ממשכן הכנסת את ההיערכות לישיבה הראשונה והצהרת האמונים של 120 הח"כים. במשדר יובאו תגובות חברי הכנסת וכלל העדכונים והפרשנויות ביום החגיגי.

יום ההשבעה החגיגי ייפתח רשמית בשעה 15:00 ברחבת הכנסת בטקס קבלת הנשיא. משמר הכבוד, שיירת אופנועים ופרשים על סוסים יקבלו את הנשיא ראובן ריבלין, ולאחר מכן יתקיים טקס החתימה בספר הנשיאים, בו מברכים נשיאי ישראל את חברי הכנסת.

חברי הכנסת ה-24. דוברות הכנסת, אתר רשמי
היום הראשו במשכן. חברי הכנסת ה-24/אתר רשמי, דוברות הכנסת

גולת הכותרת: בשעה 16:00 תכריז מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורביץ את צמד המילים "כבוד הנשיא", קהל המוזמנים יקום על רגליו, ויושמעו שלוש תרועות חצוצרה. נשיא המדינה יפתח את הישיבה, יזמין את יו"ר הכנסת לוין להצהיר אמונים ויעביר לו את ניהול הישיבה.

לוין יקרא בפני חברי הכנסת את נוסח הצהרת האמונים, ואלה יקומו בזה אחר זה ויאמרו: מתחייב או מתחייבת אני. בסיום הישיבה ייערך צילום מסורתי נוסף: ראשי המפלגות, יחד עם ארבעת סמלי השלטון - יו"ר הכנסת, נשיא המדינה, ראש הממשלה ונשיאת בית המשפט העליון - על הבמה בטרקלין שאגאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully