וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו חויב לשלם חצי מיליון שקלים בתביעת דיבה שהוגשה נגדו

1.3.2021 / 11:01

בנו של ראש הממשלה נדרש לשלם את הסכום לאחר שלא הגיש כתב הגנה בתביעת דיבה, אותה הגישה צעירה שלטענתה נתניהו רמז כי ניהלה מערכת יחסים עם בני גנץ. לנתניהו הבן יש 30 ימים בהם יוכל להגיש בקשה לבטל את פסק הדין

בווידאו: החל שלב ההוכחות בתביעה הדיבה של יאיר נתניהו ומכון מולד/צילום: יותם רונן

בית משפט השלום בתל אביב חייב היום (שני) את יאיר נתניהו לשלם חצי מיליון שקל לדנה כשדי, לאחר שלא הגיש כתב הגנה בתביעת הדיבה שהגישה נגדו הצעירה. התביעה הוגשה לאחר שבמערכת הבחירות הקודמת פרסם נתניהו תמונה של כשדי לצד בני גנץ, לצד כיתוב ממנו ניתן היה להבין לטענתה כי יש ביניהם מערכת יחסים.

בפברואר שעבר, בנו של ראש הממשלה שיתף תמונה משותפת של כשדי עם גנץ, וכתב: "מישהו יודע מי זאת?", בתוספת סמיילי. התמונה פורסמה אחרי כמה ציוצים מהם עלה כי לגנץ יש מאהבות, ובהקשר זה ניתן היה להבין כי יש רומן בינו לבין כשדי. אביה של כשדי כתב אז בעמוד הפייסבוק שלו: "בימים האחרונים אתם עדים להטרדה מינית המונית שעוברת בתי, דנה, ברשת. יאיר נתניהו, בשליחות אביו, כחלק מקמפיין בחירות דוחה במיוחד, הפך את דנה ברמיזותיו המכוערות ל'מאהבת המיסתורית' של בני גנץ'".

יאיר נתניהו, במהלך דיון בתביעת לשון הרע שהגיש ,נגד הפעיל החברתי ואיש מפלגת העבודה אייבי בנימין. מוטי מילרוד, חדשות "הארץ", מערכת וואלה!
יהיו לו 30 ימים להגיש בקשה לבטל את פסק הדין. נתניהו, ב-2019/מערכת וואלה!, מוטי מילרוד, חדשות "הארץ"

באוגוסט הגישה כשדי, באמצעות עו"ד רון לוינטל, תביעה על סך חצי מיליון שקלים נגד נתניהו הבן לבית משפט השלום בכפר סבא. נתניהו לא הגיש כתב הגנה, ובשל כך קבע השופט רונן פלג בשבוע שעבר כי עליו לשלם את הסכום לכשדי, בתוספת הוצאות משפט. על פסק הדין דווח לראשונה באתר "העין השביעית". משום שפסק הדין ניתן בהיעדר הגנה, לנתניהו הבן יש 30 ימים בהם יוכל להגיש בקשה לבטל את פסק הדין, בצירוף תצהיר בו ייאלץ להסביר מדוע לא הגיש בזמן כתב הגנה.

זו אינה הפעם הראשונה שבנו של ראש הממשלה נקלע למצב כזה. לפני שנה קבע בית המשפט בתל אביב כי עליו לשלם רבע מיליון שקלים לעורך וואלה! לשעבר, אבי אלקלעי. נתניהו הגיש אז בקשה לביטול פסק הדין. התביעה נגד נתניהו נתבע הוגשה בגין סדרת פוסטים שהפיץ בפייסבוק, מהם עלה כי אלקלעי נשתל באתר וואלה! על ידי קרן וקסנר, ויחד עם אנשי פרקליטות רקם קונספירציה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully