וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שיאיר נתניהו שיתף את תמונתה הגישה תביעת דיבה בסך חצי מיליון שקלים

25.8.2020 / 21:04

דנה כשדי תובעת את בנו של ראש הממשלה על כך שבפברואר האחרון שיתף תמונה משותפת שלה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, וכתב: "מישהו יודע מי זאת?". לטענתה, התוכן ששיתף נעשה בניסיון לרמוז שהיא ניהלה עימו רומן. יאיר נתניהו: תביעת השתקה מגוחכת

צילום: מתוך ה-FB של The World Values Network, עריכה: ניר חן

דנה כשדי, צעירה שהצטלמה בזמן קמפיין הבחירות בפברואר עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, הגישה היום (שלישי) תביעת לשון הרע נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. כשדי תובעת את נתניהו בסך חצי מיליון שקלים, בטענה כי שיתף את תמונתה עם גנץ ורמז לקשר מיני בין השניים.

"בדקות אלו הוגשה התביעה נגד יאיר נתניהו", כתבה כשדי בציוץ בטוויטר לאחר שהגישה את התביעה. לדבריה, התביעה מורכבת מ-15 עמודים ועוד 109 עמודי נספחים. "מעבר לכך, אינני מתכוונת לעסוק בה פומבית, אלא רק בבית המשפט פנימה. אבא שלי, שגייס את הכספים בהדסטארט, ימשיך לעדכן את 3,406 התומכים בכל התפתחות רלוונטית".

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה לידיעה בדבר התביעה כי מדובר "בתביעת השתקה מגוחכת, הזויה וחסרת כל בסיס, אשר כל מטרתה להביא פרסום, ושדינה להידחות.

יאיר נתניהו במטה מפלגת הליכוד בתל אביב 18 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
"תביעה חסרת כל בסיס". יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

בחודש פברואר האחרון, בנו של ראש הממשלה שיתף תמונה משותפת של כשדי עם שר הביטחון גנץ, וכתב: "מישהו יודע מי זאת?". לטענתה, המהלך נעשה בניסיון לרמוז שהיא ניהלה עימו רומן.

אביה של כשדי כתב אז בעמוד הפייסבוק שלו: "בימים האחרונים אתם עדים להטרדה מינית המונית שעוברת על בתי, דנה, ברשת. יאיר נתניהו, בשליחות אביו, כחלק מקמפיין בחירות דוחה במיוחד, הפך את דנה ברמיזותיו המכוערות ל'מאהבת המיסתורית' של בני גנץ".

עוד כתב, כי "דנה היא הילדה של כולנו. היום זו היא, מחר זו כל אחת אחרת. נכון, יאיר הוא ה'מוח', אבל הוא לא לבד. מיד לאחר פרסומיו, עטו חבריו צמאי הדם על דנה, כשידם קלה על המקלדת, וכשהם מתחרים זה בזה מי ינעץ עמוק יותר את חרב לשונו המשתלחת בלבה. מפאת כבודכם לא נחזור על הדברים שנכתבו, אבל הם מזוויעים. מזוויעים. את השפיות שלנו איבדנו מזמן, אבל עכשיו גם איבדנו את הצלם האדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully