וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הכנופיות בדרום מתחדשת: 11 חשודים נעצרו בפשיטה על דירת מסתור

22.2.2021 / 14:38

במשטרה חושדים כי העצורים מקושרים לארגון הפשיעה של בני שלמה, ועמדו מאחורי כמה תקריות באשקלון כחלק מהסכסוך עם אנשיהם של שלום דומרני ומיכאל מור. שוטרים פשטו על הדירה בצפון הארץ, ותפסו אמצעי לחימה וטכנולוגיה. 11 החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם

בווידאו: המשטרה עצרה 11 חשודים מכנופיות פשיעה הפועלות בדרום/צילום: דוברות משטרת ישראל

11 חשודים, המקושרים לפי המשטרה לארגון הפשיעה של בני שלמה, נעצרו הלילה (שני) בפשיטה על דירת מסתור בצפון הארץ. המעצרים בוצעו בעקבות כמה תקריות באשקלון, במהלכן על פי החשד נזרקו רימוני הלם ורסס והחשודים ירו לעבר רכבים כחלק ממלחמת הארגונים. עם החשודים נתפסו גם אמצעי לחימה ואמצעים טכנולוגיים.

לפי הערכות המשטרה, מלחמת הארגונים פרצה שוב בין אנשיו של שלום דומרני ומיכאל מור לבין אנשי שלמה. על פי החשד, הרקע לסכסוך הוא מחירי אלכוהול באשקלון בין החנויות ובין החברים הצעירים בארגונים.

מלחמות הכנופיות בדרום | האמל"ח שאותר לאחר פשיטה של המשטרה על כנופיות פשיעה הפועלות בדרום הארץ 21 בפברואר 2021. דוברות משטרת ישראל
אקדח שנתפס בפשיטה המשטרתית, הלילה/דוברות משטרת ישראל

החקירה של היחידה המרכזית של מרחב לכיש הפכה גלויה היום, לאחר איתור מיקומם של 11 החשודים בבית אותו שכרו במושב בצפון הארץ. שם, על פי החשד, הם הסתתרו והתארגנו לקראת פעילות פלילית נוספת. במהלך הפשיעה נתפסו ברשותם ארבעה אקדחים, רובה מסמרים, אמצעים טכנולוגיים ששימשו אותם, רכבים וסמים מסוכנים.

תיעוד: היערכות וירי במסגרת מלחמת הכנופיות בדרום

בווידאו: מלחמת הכנופיות בדרום מתחדשת- תיעוד פעילות ארגוני הפשיעה של דומרני ובני שלמה/מערכת וואלה! NEWS

כלל החשודים, תושבי דרום הארץ בני 42-18 נעצרו לחקירה בחשד לעבירות שימוש בנשק, החזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות. הם יובאו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

מלחמות הכנופיות בדרום | האמל"ח שאותר לאחר פשיטה של המשטרה על כנופיות פשיעה הפועלות בדרום הארץ 21 בפברואר 2021. דוברות משטרת ישראל
רובה מסמרים שנתפס בפשיטה המשטרתית, הלילה/דוברות משטרת ישראל

מאז כליאתו של דומרני, ראש ארגון הפשיעה ששלט באזור לכיש ונחשב ליריבו, נתפס שלמה כאיש החזק בדרום. אלא ששלמה החל את דרכו דווקא אצל מי שמולו הוא מנהל מלחמת חורמה. במשך שנים היה יד ימינו והאיש הקרוב אליו ביותר.

בתום חקירה סמויה שארכה חודשים רבים והפכה גלויה בינואר אשתקד, נעצרו 36 חשודים - בהם גם שלמה ואשתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully