וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חיסולים סוכלו בתוך חודש: חבית הנפץ של ארגוני הפשע בדרום

15.12.2019 / 17:00

לפני כחודש נעצרו באזור הדרום שני חשודים כשברשותם נשק ארוך ואקדח. שבוע לאחר מכן נעצר חשוד נוסף על אופנוע כשבתיקו אקדח, מחסנית ומשתיק קול. במשטרה חושדים: הם תכננו להתנקש בעבריינים נוספים באזור. המשטרה: "נעשה כל שיידרש לשמור על שלום הציבור"

עריכה: אסף דרורי

(בווידאו: חשד לרצח כפול בכניסה לעומר שבדרום מהחודש שעבר)

המשטרה הצליחה לסכל, על פי החשד, שני ניסיונות חיסול של עבריינים בתוך חודש בדרום, כך נודע היום (ראשון), בעוד מלחמת ארגוני הפשיעה בדרום אינה פוסקת.

המקרה הראשון התרחש באמצע חודש נובמבר, אז שוטרי ימ"ר לכיש קיימו פעילות אינטנסיבית נגד עבריינים בכירים באזור, לאור סכסוכים ביניהם. בלשים של הימ"ר זיהו בעקבות הפעילות אופנוע ועליו שני חשודים מארגון הפשיעה של בני שלמה, המוכרים למשטרה, כשהם מתקרבים לרכב החשוד כגנוב בעיר יבנה.

הציוד שנתפס במסגרת סיכול נסיון חיסול בבאר שבע 15 בדצמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
הנשק הארוך שנמצא בתיק/דוברות משטרת ישראל

בחיפוש נמצא בתוך תיק ספורט שנשא אחד מהם נמצא נשק ארוך, וברכב הגנוב נמצא אקדח. בעקבות זאת השניים נעצרו, כשעל פי החשד הם תכננו לחסל את אחד העבריינים הבכירים באזור דרום הארץ. השניים שמרו על זכות השתיקה בחקירתם, ובסיומה הגישה נגדם פרקליטות מחוז דרום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בגין עבירות נשק.

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
שני החשודים מזוהים עם ארגונו. בני שלמה בבית המשפט באשקלון, 2016/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

שבוע לאחר מכן סוכל על ידי השוטרים, על פי החשד, ניסיון חיסול נוסף לפני שיצא אל הפועל. הפעם זיהו שוטרי הימ"ר אופנוע חשוד שנסע על כביש 4 לכיוון דרום, ועליו רוכב תושב הדרום המוכר למשטרה, המזוהה עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני. האיש נעצר, ובתיק הגב שלו נמצאו אקדח, מחסנית ומשתיק קול. גם נגדו גם נגדו הוגש כתב אישום על עבירות נשק.

בין ארגון הפשע של שלום דומרני, שנמצא בכלא, לבין ארגון הפשע של בני שלמה יש מלחמות שליטה אלימות בדרום. המשטרה הצליחה בשנה האחרונה לעצור רבים מחברי הארגונים בלכיש, אך ניסיונות החיסול עדיין נמשכים בין הצדדים. שלמה בעבר היה בכיר בארגונו של שלום דומרני, ואז החליט לצאת נגדו. מאז היו כמה ניסיונות לחסל את שלמה ואף הצליחו לחסל את אחיו. גם בכירים בארגונו של דומרני היו מטרות חיסול של ארגונו של בני שלמה. במשטרה מעריכים כי המעצרים האחרונים שביצעו מנעו פגיעה בחיי אדם, ובפרט: פגיעה בבכירים בארגונים של שלמה ודומרני.

הציוד שנתפס במסגרת סיכול נסיון חיסול בבאר שבע 15 בדצמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
עם אקדח, מחסנית ומשתיק קול/דוברות משטרת ישראל

"אני מברך את הלוחמים, שוטרים, שוטרות ומפקדים, על הפעילות הנחושה והבלתי מתפשרת לסיכולים שבוצעו ומבוצעים באופן שקט ומקצועי", אמר מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם סופר. "לא נחסוך באמצעים כוח אדם ונעשה ככל שיידרש לשמור על שלום הציבור".

(עדכון ראשון: 11:00)

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
חשוד נוסף מזוהה עם ארגונו. שלום דומרני בבית המשפט בבאר שבע, 2015/מערכת וואלה!, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully