וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכת של אלימות: העבריין בני שלמה מואשם בחטיפה וסחיטה

1.3.2020 / 12:46

על פי כתב האישום, העבריין מהדרום חטף גבר כבן 50 ממרכז הארץ והיכה אותו במסגרת סחיטה מתמשכת. בשל החשדות, ביקשו בפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים. במקביל, הוא חשוד כי הפעיל ארגון פשע שהלבין והוציא חשבוניות ופיקטיביות במאות מיליוני שקלים

עריכה: עמית שמחה

העבריין בני שלמה הואשם היום (ראשון) בסחיטה באיומים ובכוח, ובחטיפת אדם לשם סחיטה. כתב האישום הוגש נגד שלמה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי פרקליטות מחוז דרום, שביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

החקירה נפתחה בעקבות עדות מהמתלונן, תושב מרכז הארץ בשנות ה-50 לחייו, שסיפר על מסכת סחיטה ואיומים שאותם חווה משלמה. במסגרת הסחיטה המתמשכת, נקבע מפגש עם הקורבן במרכז הארץ, ובמהלך המפגש הכניס שלמה את הקורבן לרכבו והסיע אותו לביתו, שם היכה אותו קשות וגרם לו לחבלות בפנים. בנוסף לכך, לקח ממנו שלמה את הטלפון שלו ולא אפשר לא לצאת מהבית, תוך שהוא מאיים עליו ודורש ממנו לשלם לו כסף.

בני שלמה. אין, צילום מסך
מסכת של סחיטה באיומים. העבריין בני שלמה בבית המשפט/צילום מסך, אין

עורכי דינו של בני שלמה, נס בן נתן ונעמה אלחדד, הכחישו את הטענות נגדו. הם טענו כי "לא ברור כיצד נוכל שהונה כבר בעבר את הרשויות, מצליח שוב להתל במשטרה ולספר סיפור בדים מלפני שלוש שנים. לצערנו, נראה כי שכאשר מדובר במר בני שלמה, כל בדיחה מספיקה להגשת כתב אישום".

עוד בוואלה!

"המוח" של עולם הפשע: המקורב לדומרני שפנה נגדו והפך לעבריין החזק בדרום

לכתבה המלאה

בשלב מסוים הצליח הקורבן לשכנע את בני שלמה לשחרר אותו ואז עזב את הבית. בהמשך שילם שוב הקורבן לבני שלמה מאות אלפי שקלים, משום שחשש על חייו. במסגרת החקירה המורכבת, הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד החשוד.

במקביל לכתב האישום, ימ"ר לכיש מנהל חקירה בה חשוד שלמה כי הפעיל ארגון פשע אשר הלבין והוציא חשבוניות ופיקטיביות במאות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully