וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצ'ולנט בבני ברק, ברהט יחולקו בקלאוות: כך העירייה מעודדת התחסנות

17.2.2021 / 12:33

לאור נתוני ההתחסנות הנמוכים, הודיע ראש העיר כי כל תושב שיגיע להתחסן במתחמים הייעודיים יקבל בקלאוות וקפה בדואי. רק 15.2% מהתושבים התחסנו במנה הראשונה, והעיר שבה בשבוע האחרון להיות אדומה. בעירייה החליטו לקדם תחרות מתחסנים בין השכונות, והמנצחת תזכה בפרסים

בווידאו: נציג משרד הבריאות מאשר בכנסת שמאות חיסונים נזרקים מדי יום/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית שמחה

עיריית רהט הודיעה היום (רביעי) כי היא מתכוונת לחלק בקלאוות וקפה בדואי לכל תושב שיגיע למתחמי החיסונים בעיר, ובכך היא מקווה למשוך את התושבים למתחם החיסונים. לפי נתונים של העירייה, רק 12 אלף מתושבי העיר מגיל 16 ומעלה התחסנו נגד נגיף הקורונה, למרות מאמצי ראש העיר פאיז אבו סייהבן, ובשבוע האחרון העיר שבה להיות אדומה.

הציון העדכני של רהט לפי תכנית הרמזור הוא 7.5, ומספר החולים הפעילים בה הוא 234. 14% מבדיקות הקורונה בעיר נמצאו חיוביות. מבחינת נתוני מתחסנים, רק כ-15.2% מתושבי העיר התחסנו במנה הראשונה, ו-8% במנה שנייה.

מתחם חיסוני קורונה של לאומית ברהט, 28 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
ראש העיר ביקש למפות את המחוסנים לפי שכונות ולקיים בהן תחרות "מתחסנים". רהט/ראובן קסטרו

בהמשך למאמצי עידוד החיסונים, ביקש ראש העיר למפות את המתחסנים לפי שכונות ולקיים בהן תחרות, כשהשכונה שבה יהיו כמות המתחסנים הרבה ביותר בתוך חודש תזכה בפרסים. השכונה שתזכה בפרס תזכה לשיפור פניה באופן מידי, ופעילויות עבור התושבים.

"ניטע שם עצים, נעשה פעילויות לילדים באופן בלתי פורמלי. היום אנחנו עיר אדומה, אני בטוח שהתחרות תביא יותר מתחסנים לשכונות. נביא מכובדים מהמגזר לשכונה ונעשה פעילויות חינוך לילדים. ממחר ניתן לכל מתחסן בקלאוות וקפה בדואי אותנטי, חייבים להעלות את שיעור המתחסנים ברהט", אמר ראש העיר, שציין כי התחרות עצמה אמורה להתחיל בשבוע הבא.

ראש עיריית רהט פאיז אבו סייהבן, 9 פברואר 2021. ראובן קסטרו
"חייבים להעלות את שיעור המתחסנים". אבו סייהבן/ראובן קסטרו

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 4,075,000 ישראלים התחסנו עד כה נגד נגיף הקורונה, 160 אלף מהם ביממה האחרונה. מנתוני המשרד עולה כי מתחילת המבצע ניתנו 6.8 מיליון מנות חיסון, מתוכם 2.7 מיליון בני אדם שקיבלו גם את המנה השנייה. לפי משרד הבריאות, יותר ממחצית מבני ה-30 ומעלה כבר חוסנו לנגיף. במשרד מסרו כי 2.3 מיליון ישראלים זכאים לתעודת מתחסן, הניתנת שבוע לאחר קבלת המנה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully