וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 הותקפה מינית בשוד בנגב; אביה זועם: "אם הייתי יורה בו הייתי בכלא"

14.2.2021 / 21:58

שלושה חשודים, בהם שני קטינים, נעצרו במעשה שאירע לפני כעשרה ימים. אביה של הילדה: "היא היתה בשמלת השבת שלה. זו הפקרות, אנחנו לא מושלים בשטח"

מבט מערד לכיוון הפזורה הבדואית, 8 בדצמבר 2020. שי מכלוף
"לא יכולה להיות הפקרות כזאת". אחד היישובים בפזורה הבדואית בנגב/שי מכלוף

ילדה בת 10 הותפקה מינית במהלך שוד שאירע בבית המשפחה באחד מיישוב הנגב לפני כשבוע וחצי, ושלושה חשודים נעצרו על ידי המשטרה, ומעצרם אף הוארך עד יום חמישי בבית המשפט השלום בבאר שבע. אביה של הילדה הביע היום (ראשון) כעס על מה שכינה כהפקרות ממנה סובלים תושבי הנגב כבר זמן רב. "אנחנו פגועים עד עמקי נשמתנו, צריך להיות שינוי במדינה", הבהיר האב.

"מבחינתי, כל אדם שנכנס לשטח פרטי הוא בן מוות. לא מעניין אותי אם הוא בא לאנוס את הבת שלי או לרצוח אותי. לא יכולה להיות הפקרות כזאת", הוסיף האב. "נכנסים לבתים של אנשים, אונסים ילדות בתוך המיטה שלהן, ואם הייתי יורה בו עכשיו הייתי בכלא". הוא סיפר כי השוד אירע בערב שבת, בעת שהילדה היתה בתוך חדר השינה שלה.

שגב שלום. אבי פז
"הם עושים מה שהם רוצים". אחד היישובים בפזורה הבדואית בנגב/אבי פז

"הילדה היתה בשמלת השבת בתוך חדר השינה שלה, ומבצעים בה מעשי אינוס", המשיך האב. הוא הקפיד על כך שאינו מאשים את המשטרה. "המשטרה עושה עבודה טובה, אבל אנחנו לא מושלים בשטח. הם עושים מה שהם רוצים. אף אחד לא יכול לעשות שום דבר", הוסיף האב, שרמז על מקרה אריה שיף, שירה בגנבי רכב שפרצו לרכבו, ועומד לדין בחשד להמתה בקלות דעת.

שלושת החשודים שנעצרו, שני נערים בני 16-17 וצעיר נוסף בן 21 תושבי הפזורה הבדואית במועצה האזורית נווה מדבר ומדיר הדאג', חשודים בביצוע סדרת פריצות באזור ולביצוע עבירות המין בקטינה. מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה נמשכת.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully