וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשיים: נעצר חשוד במעורבות בפריצה לרכבו של אריה שיף בערד

19.1.2021 / 9:47

המשטרה הודיעה כי עצרה תושב השטחים בן 24, במסגרת חקירת הפריצה לרכבו של שיף שירה למוות בחבר החולייה שניסתה לגנוב את רכבו. זאת, יותר מחודשיים מאז התקרית, בהם המשטרה התקשתה לאתר את המעורבים במעשה

בווידאו: תיעוד של אריה שיף יורה למוות בפורץ לרכבו בערד/צילום: מצלמות אבטחה

המשטרה הודיעה היום (שלישי) על מעצרו של חשוד במעורבות בפריצה לרכבו של תושב ערד אריה שיף, שירה למוות בתושב הפזורה הבדואית שפרץ לרכבו. החשוד, שוהה בלתי חוקי בן 24 תושב השטחים, נעצר בפעילות של המשטרה ויס"מ בצומת שוקת.

הוא חשוד כי היה שותף לחוליה שביצעה את הפריצה לרכבו של שיף בליל אירוע הירי, בחקירה שנפתחה במקביל לזו של שיף. יחד עם החשוד, תושב יאטה, נעצר גם תושב תל שבע בן 24, החשוד בהסעתו. השניים יובאו היום לבית המשפט.

תיעוד ממצלמות האבטחה: אריה שיף יורה בפורץ לרכבו בערד
14.1.21. מצלמות אבטחה, צילום מסך
צילום מתוך תיעוד הירי של שיף בפורץ/צילום מסך, מצלמות אבטחה

פרקליטות מחוז דרום הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שיף בגין עבירה של המתה בקלות דעת. במקביל, פורסם תיעוד הירי של שיף בפורץ הרכב בערד.

בסרטון, שצולם במצלמות האבטחה מביתו של שיף, נראה טנדר חונה ומאחוריו קרוואן בו ישן הנאשם יחד עם אשתו בעקבות עבודות שיפוץ בביתם. דקה לפני חצות, נראה הרכב ובו שלושת הגנבים נעצר ליד מכוניתו של שיף. אחד הפורצים, מוחמד אל-עטראש, הצליח להיכנס אל הטנדר והתיישב במושב הנהג. כמה שניות לאחר מכן נראה שיף יוצא מהקרוואן ומתקרב אל רכבו. הוא נעמד מול חלון המושב הקדמי, חמוש באקדח, ויורה כמה פעמים לעברו של הפורץ.

מיד לאחר מכן הרכב ובו יתר חברי חוליית הפריצה נמלט מהמקום, בעוד אל-עטראש הצליח להתניע את המכונית של שיף והתקדם בנסיעה איטית עד שסטה מהדרך. היורה נותר מחוץ לשער ביתו. התקרית כולה, מרגע יציאתו של שיף מהקרוואן ועד הירי בגנב, אורכת פחות מדקה.

עוד בוואלה!

יוצא מהקרוואן, נדרך לאחור ופותח באש: תיעוד הירי של אריה שיף בפורץ בערד

לכתבה המלאה
דיון בעניינו של אריה שיף מערד, בימ"ש השלום ב"ש, 10 בדצמבר 2020. שי מכלוף
נאשם בהמתה בקלות דעת. שיף/שי מכלוף

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכי הדין יריב צרי וציון קינן, אל-עטראש שהיה רעול פנים שבר את חלון הנהג של הרכב באמצעות מפתח צינורות והתפרץ לרכב במטרה לגנוב אותו. פורץ נוסף הצטרף ועמד לצידו מחוץ לרכב.

מכתב האישום עולה כי שיף החזיק אקדח ברישיון בקוטר 9 מ"מ חצי אוטומטי מסוג טאורוס. "לאחר ששמע את רעש הפורצים הוא נטל את האקדח שהיה מתחת לכרית במיטתו, יצא מהקרוואן, צעד על המדרכה כשבעה מטרים, והתקרב אל הרכב תוך כדי שהוא צועק מספר פעמים 'עצור'", נכתב. "הנאשם צעד שני צעדים לאחור, וכשהוא במרחק של שלושה מטרים, הניף את נשקו תוך כדי דריכה והכנסת כדור לבית הבליעה ופתח את נצרת האקדח". בשלב זה סגר אל-עטראש את דלת הנהג "והרכב התחיל בדרדור קדימה בכביש מבלי שהוא מונע". אז פתח שיף בירי, ולאחר מכן התקשר לכוחות החירום והמתין במקום לבואם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully