וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר החשוד ברצח אשתו דיאנה רז טען בחקירתו: פעלתי מתוך הגנה עצמית

14.2.2021 / 10:58

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של אמיר רז בשלושה ימים. במח"ש ביקשו להאריכו בעשרה ימים כדי להשלים את גביית העדויות, סנגורו של השוטר התנגד: "ראינו תיקים מורכבים מזה"

בווידאו: הארכת מעצר לאמיר רז החשוד ברצח אשתו דיאנה/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של אמיר רז, החשוד ברצח אשתו דיאנה רז בביתם שביישוב נעלה. בדיון התגלה כי בחקירתו האחרונה טען שפעל מתוך הגנה עצמית. נציג המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו בעשרה ימים.

סנגורו של רז, עו"ד משה אלון, התנגד לבקשה להארכת מעצר. "למה צריך כל כך הרבה ימים? ראינו תיקים מורכבים מזה", אמר, ונציג מח"ש השיב: "ביצענו את רוב פעולות החקירה, אבל כל פעולה מצריכה פעולות נוספות. גבינו כ-30 עדויות מאנשים ואנחנו עובדים ללא הפסקה, ועדיין יש דברים שצריך לבדוק. יש לנו עוד עשר עדויות לפחות לגבות. הילדים גם כבר נחקרו".

אמיר רז, חשוד ברצח אשתו דיאנה. פייסבוק, צילום מסך
טען שפעל מתוך הגנה עצמית. אמיר ודיאנה רז/צילום מסך, פייסבוק

במח"ש בודקים האם החשוד אמיר רז, שוטר בתחנת מודיעין בן 33, תקף את אשתו לפני שירה בה למוות. מאז האירוע בערב שישי לפני יותר משבוע מעצרו הוארך מעת לעת, והיום הוא הוארך בשלושה ימים נוספים. לאחר אותו ערב בו אירע על פי החשד הרצח ארבעת ילדיהם של בני הזוג, שככל הנראה נכחו בבית בזמן המקרה, הועברו לידי הוריהם.

דיאנה בת ה-35 הובאה למנוחות ביום ראשון בשבוע שעבר. משפחתה ביקשה לערוך את הלוויה בנוכחות משפחתית מצומצמת ורק כמה עשרות מבני המשפחה והחברים הקרובים הגיעו למקום.

היא הייתה פעילה במסגרת החיים הקהילתיים ביישוב, ויחד עם בן זוגה - היו מוכרים היטב. חקירה ראשונית העלתה כי החשוד התקשר מיד לאחר המעשה למפקדו וסיפרו לו: "יריתי באשתי".

  • עוד באותו נושא:
  • דיאנה רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully