וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם השוטר החשוד ברצח אשתו: "הוא הכניס אותי הביתה ואמר 'הרגתי את דיאנה'"

7.2.2021 / 11:45

הוריו של אמיר רז החשוד שירה למוות ברעייתו דיאנה רז בביתם בנעלה עדיין המומים מהאירוע הקשה. הם אמרו לוואלה! NEWS כי הם "מחפשים תשובות", וסיפרו על הטיפול שיצטרכו לעבור הילדים. "הם עברו טראומה, צריך לשמור עליהם הכי הרבה"

בווידאו: הוארך מעצר אמיר רז החשוד ברצח אשתו; השכנים ערכו טקס לזכרה/צילום: שי מכלוף ורוני כנפו

אריה ואובי רז, הוריו של השוטר אמיר רז שחשוד ברצח אשתו דיאנה ביישוב נעלה, עדיין המומים מהאירוע הקשה. האם סיפרה לוואלה! NEWS כי לאחר האירוע, בנה התקשר אליה וביקש שתבוא. היא תיארה את הרגע בו פגשה את בנה אחרי שעל פי החשד ירה בדיאנה. "כשהגעתי לשם, שלושה נכדים שיחקו בטרמפולינה בחוץ, יחד עם אמיר. הוא הכניס אותי הבייתה ואמר לי 'הרגתי את דיאנה'. לא היה כלום שם, כאילו לא הייתה נשמה מאחורי העניים שלו, זה לא היה אמיר, זה לא היה הילד שלנו שם".

הם התייחסו לטיפול שיצטרכו לעבור ארבעת ילדיהם של בני הזוג שככל הנראה שהו בבית וחזו ברצח: "אנחנו רוצים שהנכדים שלנו יהיו בראים ומאושרים, הם עברו טראומה, והם צריכים טיפול, צריך לשמור עליהם הכי הרבה". הוריו של רז, שהודה במעשה, אמרו כי "אנחנו כואבים, אבלים, המומים בוכים, לא ישנים ולא אוכלים. מחפשים תשובות שאין לנו".

אמיר רז, חשוד ברצח אשתו דיאנה. פייסבוק, צילום מסך
"הרגתי את דיאנה". ניר רז החשוד ברצח וראייתו/צילום מסך, פייסבוק

אמו של רז המשיכה וסיפרה כי היא ובעלה לא מצליחים להבין מה באמת קרה בבית של בנם באותו ערב שישי. "ואז הוא התקשר למפקד שלו ואמר לו. אמרתי לו שאני לוקחת את הילדים, ומאז אנחנו בסרט רע", אמרה. לא מצליחה לקלוט שהבן שלנו עשה את זה. המשפחה שלנו נגד אלימות. אנחנו לא קולטים שדיאנה לא פה, דיאנה היא בת שלנו. הילדים היו הכי חשובים. אנחנו לא מצליחים להבין מה קרה שם. הוא עשה זאת, יש בנו כעס גדול על מה שהוא עשה".

לדבריה, "לא ראינו שום דבר מקדים, ואף אחד לא מבין מה קרה שם. אנחנו מגנים את המעשה, אבל אנחנו איתו. הוא הבן שלנו".

האם אמרה כי אחרי האירוע היא פגשה את אמה של דיאנה. "ביום שישי בכינו ביחד, נסעתי לשם וחיבקנו אותם, היה ביננו לבין דיאנה קשר מצוין, כמו הילדה שלנו". הדבר היחיד שאנחנו יודעים עכשיו זה שאנחנו דואגים לנכדים".

חצר הבית של דיאנה רז, שנורתה למוות בביתה בנעלה, 5 בפברואר 2021. יניר יגנה
"הייתה כמו בת בשבילנו". תמונות של דיאנה רז שנתלו מחוץ לביתה לאחר הרצח/יניר יגנה

בית משפט השלום בראשון לציון החליט אמש להאריך את מעצרו של רז בתשעה ימים נוספים, כשבמח"ש ביקשו להאריכו ב-15 ימים בחשד לרצח. במשטרה בודקים האם החשוד בן ה-33 תקף את אשתו בת ה-35 טרם ירה בה.

רז שירת כשוטר במשטרת מודיעין ובעבר עבד כמאבטח בנתב"ג. נציג מח"ש בדיון אמר כי "מדובר באירוע טראגי ומזעזע. יש לנו הרבה פעולות חקירה לבצע, שאמורות לשפוך אור על האירוע. החשוד מסר גרסה ראשונית ואנחנו נצטרך לבדוק אותה". החשוד לא הגיע לדיון, שנערך בהיעדרו, מאחר שהוא שהה ליד חולה קורונה מאומת. הוא יישלח בהמשך לבדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully