וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבנימין: אישה נורתה למוות, בעלה השוטר נעצר

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את האישה בת ה-35 ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותה בזירה. בעלה השוטר, החשוד במעשה, התקשר למפקדו ודיווח לו כי ירה לעברה

בווידאו: תיעוד של גבר תוקף את בת זוגו בנתניה/צילום: שלומי גבאי ומצלמות אבטחה, עריכה: טל רזניק

אישה בת 35 נורתה למוות היום (שישי) ביישוב נעלה שבמטה בנימין. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה שרועה על הקרקע, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את בעלה בחשד למעשה.

הדיווח במוקדי החירום התקבל סמוך לשעה 15:50, אז נודע כי האישה נמצאה ללא הכרה בבית. צוות מד"א שהגיע למקום החל במאמצי החייאה, אולם לבסוף החליט לקבוע את מותה. בעלה השוטר, שנעצר בחשד למעשה, התקשר למפקדו וסיפר לו כי ירה בה.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית", סיפר פרמדיק מד"א יריב רייס שהגיע למקום. "האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

אמבולנס מד"א בזירה בה נכד דקר את סבו בראש העין, 16 באוקטובר 2020. מד"א
אישה נורתה למוות, בעלה נעצר/מד"א

לפני כשבוע הפרקליטות כתב אישום נגד סקוט ניומן בגין רצח בת זוגו לטרישיה פוינטר בירוחם. מכתב האישום עולה כי ניומן בן ה-53 חנק למוות את פוינטר, בת גילו, למרות ניסיונותיה להיאבק בו. לאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח: "אני ביצעתי רצח". הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

לפי כתב האישום, ב-4 בינואר בשעות הבוקר, שהו בני הזוג בדירתם בירוחם. פוינטר, חברה בקהילת העבריים, הכינה ארוחת בוקר לניומן, והתארגנה לצאת לעבודה. אז פרץ בין השניים ויכוח מילולי, ככל הנראה על רקע קנאה, ובעת שהאישה עמדה לצאת - הנאשם אחז את צווארה וחנק אותה כדי לגרום למותה.

פוינטר ניסתה להיאבק בניומן, שרטה אותו בציפורניה, אחזה בכוס של נר מזכוכית בניסיון לעצור את הנאשם ובמהלך המאבק, התנפצה הכוס על הרצפה. השניים נפלו על הרצפה, בעוד פוינטר נחבלה בגבה ובידה משברי הזכוכית של הכוס. אז, ניומן רכן מעליה והמשיך לחנוק אותה - עד שגרם למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully