וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערה בת 13 מהשרון נאנסה על ידי כמה גברים בדרום

עודכן לאחרונה: 12.2.2021 / 13:21

לאחר שהנערה הגישה תלונה בנושא, המשטרה פתחה בחקירת האונס הקבוצתי שהתרחש על פי החשד לפני כשלושה שבועות. היא הועברה למסגרת חלופית מאז. משעות הבוקר היא נעדרה, אך נמצאה בריאה ושלמה

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

המשטרה בודקת חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 מאזור השרון - כך נודע הבוקר (שישי). על פי החשד, התקרית התרחשה לפני כשלושה שבועות בדרום הארץ.

הנערה ומשפחתה הגישו תלונה במשטרה, וממצאי בדיקות שעברה בבית החולים הלל יפה בחדרה אישרו את טענותיה. המקרה מטופל ומלווה על ידי שירותי הרווחה.

הנערה הועברה למסגרת חלופית מאז, אך משעות הבוקר היא נעדרה. "אין לנו מושג כרגע איפה היא, וביקשנו מהמשטרה והרווחה שיעזרו לנו למצוא אותה", סיפרה קרובת משפחתה של הקטינה. לאחר כמה שעות היא נמצאה כשהיא בריאה ושלמה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשד לאונס קבוצתי./ראובן קסטרו

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קבלת התלונה במשטרה בחשד לעבירות מין שבוצעו בקטינה, נפתחה חקירה המתנהלת בימים אלו". עוד הוסיפו כי "מטבע הדברים לא נפרט אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו מגוון פעולות, והמשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

עוד בוואלה!

פרשת האונס באשקלון: תלונה נוספת הוגשה נגד הנאשם המרכזי

לכתבה המלאה

לפני כשבועיים הואשמו חמישה בני אדם בגין מעורבות באונס של נערה בת 17 באשקלון. הצעירים - אהרון משה זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב - כולם בשנות העשרים לחייהם, נאשמים בגין עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס.

לאחר שהמקרה פורסם, שתי צעירות נוספות נוספות הגישו תלונה נגד זינו באשמת אונס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully