וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת האונס באשקלון: תלונה נוספת הוגשה נגד הנאשם המרכזי

1.2.2021 / 17:22

התלונה, שהוגשה לידי משטרת מעלה אדומים, מצטרפת לתלונה אחרת של צעירה מאשדוד נגד הנאשם המרכזי משה זינו. שתי התלונות הועברו לאחר ששמותיהם ותמונותיהם של חמשת הנאשמים באונס הקבוצתי פורסמו

אהרון משה זינו, נאשם באונס קבוצתי באשקלון. ללא, צילום מסך
הנאשם המרכזי באונס. זינו/צילום מסך, ללא

תלונה נוספת בגין אונס הוגשה אתמול (ראשון) במשטרה נגד משה זינו, הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי שאירע באשקלון לפני כחצי שנה. התלונה הוגשה על ידי צעירה בשנות העשרים לחייה, וזו מצטרפת לתלונה אחרת שהוגשה נגד זינו לפני כמה ימים בידי צעירה מאשדוד, לאחר ששמותיהם ותמונותיהם של המעורבים בפרשה פורסמו.

מדובר בתלונה השלישית שהוגשה נגד זינו באשמת אונס. המתלוננת הקודמת נגד זינו, צעירה בת 22, טענה כי הוא אנס אותה כשהייתה בת 17, הכניס אותה להיריון - ובשל כך נאלצה לעבור הפלה. אותה אישה החליטה לחשוף את המקרה לאחר שזיהתה את זינו בתמונות שפורסמו.

דניאל דנילוב, אהרון משה זינו, יצחק ממו, ליאור שמחון ואביב אוחיון-נאשמים באונס באשקלון. צילום מסך, עיבוד תמונה
תלונה שלישית נגד אחד הנאשמים באונס. ניידת משטרה/עיבוד תמונה, צילום מסך

כתב האישום נגד חמשת המעורבים הוגש בשבוע שעבר, בגין מעורבות באונס של נערה בת 17 באשקלון. הצעירים - אהרון משה זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב - כולם בשנות העשרים לחייהם, נאשמים בגין עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס.

כמו כן, אחד הצעירים נאשם בעבירת תקיפה כלפי הצעירה, בעוד לארבעה מהצעירים מיוחסת עבירת של אספקת סם מסוכן.

עוד בוואלה!

תקפו ותיעדו: חמישה צעירים הואשמו באונס קבוצתי של נערה באשקלון

לכתבה המלאה

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כבר ב-6 בינואר, אך הנאשמים הגישו ערעור לבית המשפט העליון על ההחלטה של בית המשפט המחוזי להתיר את פרסום שמותיהם. במהלך הדיון שהתקיים היום הם חזרו בהם מהערעור. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully