וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה צעירים נעצרו בחשד לאונס נערה בת 17 בדירה באשקלון

21.12.2020 / 18:43

החשודים, בשנות ה-20 לחייהם מצפון ודרום הארץ, נעצרו בחשד למעורבות באונס ועבירות נוספות שביצעו לפני חצי שנה. על פי החשד, לצעירים הייתה היכרות מוקדמת עם הנערה והם סיפקו לה אלכוהול. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בעיר

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

חמישה צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו היום (שני) בחשד למעורבות באונס נערה בת 17 בדירה באשקלון ועבירות נוספות שהתרחשו לפני כחצי שנה. על פי החשד, לצעירים הייתה היכרות מוקדמת עם הנערה, והם סיפקו לה אלכוהול. מחר הם יובאו לבית משפט השלום באשקלון, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

החמישה נעצרו אחרי שהנערה החליטה השבוע להגיש תלונה במשטרה, וסיפרה לחוקרות על עבירות מין חמורות שחוותה, לפי החשד על ידי כמה תוקפים. בעקבות תלונתה, במרחב לכיש של מחוז דרום הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד, שהוביל לחקירת הצעירים - תושבי צפון ומרכז הארץ - בתחנת אשקלון. מהחקירה הראשונית עולה כי אחד מהם כבר מרצה עונש מאסר בגין עבירה אחרת.

בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
המשטרה תבקש להאריך את מעצרם. בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

המקרה מגיע כמה חודשים לאחר פרשת האונס הקבוצתי במלון הים האדום באילת, שעוררה מחאה ברחבי הארץ. במסגרת הפרשה הוגש כתב אישום נגד 11 מעורבים, בהם שלושה בגירים ושמונה נערים, המייחס לארבעה מהם - איליזיר מאירוב בן ה-27, איסי רפאילוב בן ה-28 ושני אחים תאומים בני 17 מהדרום - עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות. היתר מואשמים בסיוע לאינוס ובמעשים מגונים.

בתחילת החודש. מסרה הנערה בת ה-16 את עדוהת בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כחלק משלב ההוכחות. מכתב האישום עולה כי הארבעה ניצלו את העובדה שהיא שתתה כמות גדולה של אלכוהול, ויתר הנאשמים - אושר שלמה בן ה-19 ממושב נוגה ושישה נערים נוספים - ביצעו כל אחד לפי חלקו עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ואי-מניעת פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully