וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהמרכז חשוד שאנס בבת ים נערה בת 13 שהכיר ברשת

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 15:34

במשטרה לא בטוחים אם זו הייתה הפעם הראשונה שהשניים נפגשו. לפי החשד, הצעיר, בן 23, שידל את הנערה להשתמש בסמים וביצע בה מעשה סדום. מעצרו הוארך עד יום שישי. סנגורו אמר בבית המשפט כי הוא לא מכחיש את עצם המעשה, והוסיף כי מרשו אמר ש"הנערה לא בדיוק הייתה תמימה"

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

צעיר בן 23, תושב המרכז, נעצר הלילה (רביעי) בחשד לאונס נערה בת 13 אתמול באזור התעשייה בבת ים. על פי החשד, בפגישה בין השניים הצעיר שידל את הנערה להשתמש בסמים וביצע בה מעשה סדום. השוטרים עצרו את הצעיר בביתו, ובית משפט השלום האריך את מעצרו עד יום שישי, לבקשת המשטרה.

סנגורו של החשוד, עו"ד שמואל פלישמן, ציין שהוא לא מכחיש את עצם המעשה, אלא את העבירות הנלוות לו. עו"ד פלישמן אמר כי "החשוד טוען שבהודעות שהוחלפו בינו לבין הנערה - עולה כי היא לא בדיוק הייתה תמימה".

חשד לרצח בכפר טייבה בגליל, 14 באוגוסט 2019. דוברות משטרת ישראל
המשפחה פנתה לשוטרים/דוברות משטרת ישראל

הצעיר והנערה נפגשו אמש בעיר. מהחקירה עולה כי השניים הכירו ברשתות החברתיות, והשוטרים לא בטוחים אם הם נפגשו בעבר או שאתמול היה זה המפגש הראשון ביניהם. עוד עולה כי בשלב מסוים היא התקשרה למשפחה שלה, אמרה שהיא לא מרגישה טוב ושאנסו אותה, ובעקבות זאת פנו קרוביה למשטרה לקראת חצות. בעקבות זאת, שוטרים הגיעו למקום ואספו ממצאים בזירת האירוע.

עוד בוואלה!

האונס הקבוצתי באילת: בת ה-16 העידה בבית המשפט

לכתבה המלאה

עו"ד שמואל פלישמן, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר בבחור צעיר, ללא הרשעות קודמות, שהכיר באמצעות האינסטגרם את אותה בחורה. החשוד לא יכול היה לדעת או להבין שמדובר במי שהיא פחות מגיל 14 שנים, הן מבחינת גובהה והן מבחינת המבנה הגופני שלה".

עורך הדין הוסיף כי "היום גם התברר שהיא בת 13 שנים ו-9 חודשים, היינו מאד קרובה לגיל 14. אין חובה בכל פעם שמישהו נפגש עם בחורה צעירה לבקש ממנה תעודת זהות. קוימו יחסי מין בהסכמה מלאה וברצונה החופשי של המתלוננת שאפילו טרם התלוננה במשטרה ואפילו המשטרה אינה טוענת ליחסי מין בכפייה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully