וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיממו ושיכרו: חשד לאונס קבוצתי של אישה בת 45 בירושלים

ארבעה גברים בני 50-30 נעצרו בחשד כי אנסו את האישה בדירה בבירה בחודש שעבר. מעצרם הוארך כמה פעמים, ושופט ביהמ"ש השלום בירושלים קבע כי ככל שלא תהיה התפתחות או הצהרת תובע - הם ישוחררו בשבוע הבא

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המעורבים באונס באילת/צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

משטרת ירושלים חוקרת חשד לאונס קבוצתי של אישה כבת 45 בעיר. לפי גורמים המעורים בפרטים, במסגרת החקירה נעצרו לפני כשבועיים ארבעה חשודים בני 50-30 מקריית גת וירושלים בחשד שסיממו, שיכרו ואנסו את האישה בדירה בבירה. את התיק מלווה הפרקליטות.

הארבעה נעצרו יחד עם אישה נוספת בדירה באותו הלילה, ב-22 באוקטובר. האישה שוחררה ומעצרם של החשודים הוארך כמה פעמים. בדיון שנערך היום (חמישי) אמר נציג המשטרה כי טרם התקבלו כל תוצאות בדיקות ה-DNA שנערכו.

שופט בית משפט השלום ביאלין אלעזר החליט להאריך את מעצרם של הארבעה פעם נוספת עד יום ראשון, אך אמר בהחלטתו כי ככל שלא תהיה התפתחות דרמטית או הצהרת תובע עד אז, החשודים ישוחררו בתנאים מגבילים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החשודים נעצרו באותו הערב/מערכת וואלה, צילום מסך

עו"ד חן הולנדר, המייצג את אחד החשודים מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי הגבר אותו הוא מייצג מכחיש כל מגע מיני עם האישה.

החקירה מגיעה כשלושה חודשים אחרי מקרה דומה. בחודש ספטמבר האחרון הוגשו כתבי אישום נגד 11 נאשמים, בהם שלושה צעירים ושמונה נערים, בגין מעורבות באונס נערה בת 16 באילת באוגוסט. איליזיר מאירוב בן ה-27 ואיסי רפאילוב בן ה-28, תושבי חדרה, וכן אחים תאומים בני 17 מיישוב בדרום נאשמים כי אנסו את הנערה בנסיבות מחמירות. מאירוב ורפאילוב ריצו בעבר עונש מאסר בגין עבירות פליליות שביצעו.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום מתאר כי הארבעה אנסו יחד את בת ה-16 בחדר בבית מלון "הים האדום" באילת, תוך שהם מנצלים הנערה, שהייתה במצב של חוסר שליטה. יתר הנאשמים - אושר שלמה בן ה-19 ממושב נוגה ושישה נערים נוספים - ביצעו כל אחד לפי חלקו עבירות של סיוע לאונס, מעשים מגונים ואי מניעת פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully