וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפו ותיעדו: חמישה צעירים הואשמו באונס קבוצתי של נערה באשקלון

27.1.2021 / 16:16

הצעירים מואשמים בגין ביצוע עבירות של מעשי סדום ואינוס בבת 17 בחודש אוגוסט האחרון. לפי כתב האישום, החמישה נכנסו לחדר בדירה בו שהתה הנערה וביצעו בה עבירות מין בצוותא, למרות סירובה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הצעירים נאשמים בגין עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד חמישה נאשמים במעורבות באונס נערה בת 17 באשקלון - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. הצעירים - אהרון משה זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב - כולם בשנות העשרים לחייהם, נאשמים בגין עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס. כמו כן, אחד הצעירים נאשם בעבירת תקיפה כלפי הצעירה, בעוד לארבעה מהצעירים מיוחסת עבירת של אספקת סם מסוכן.

כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כבר ב-6 בינואר, אך הנאשמים הגישו ערעור לבית המשפט העליון על ההחלטה של בית המשפט המחוזי להתיר את פרסום שמותיהם. במהלך הדיון שהתקיים היום הם חזרו בהם מהערעור. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של כל הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

היכל המשפט בבאר שבע , 4 ביוני 2020. ראובן קסטרו
אחד הצעירים מואשם כי תיעד את האירוע. היכל המשפט בבאר שבע/ראובן קסטרו

לפי כתב האישום, המיוחס לכל חמשת הנאשמים, המתלוננת בת ה-17 הכירה את הנאשם זינו והשניים קבעו להיפגש. הנערה הגיעה לדירה באשקלון, בזמן שהנאשמים, יחד עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה בשלב זה, ישבו בסלון הדירה ועישנו קנאביס. בשלב מסוים, בעת שהנערה שהתה באחד מחדרי הדירה, נכנסו הנאשמים והאדם הנוסף לחדר וביצעו בה עבירות מין בצוותא, למרות שסירבה ותוך כדי קריאות גנאי לעברה. הנאשם, זינו, עודד את הנאשמים הנוספים תוך כדי קריאות משפילות לעבר הצעירה ותוך כדי תיעוד האירוע.

כמו כן, במהלך השבועיים שלאחר האירוע בכתב האישום הראשון, מיוחס לארבעה מהנאשמים שסיפקו לצעירה סמים מסוג קריסטל, אקסטה, ואסיד בתדירות יומיומית. לאחד הנאשמים מיוחסות גם עבירות של מעשה סדום ותקיפה. בכתב אישום נוסף, מיוחסות לאותו הנאשם ביצוע של מעשה סדום בנערה שלא בהסכמתה בדירה, וכן בכך שתקף אותה והכה אותה כשרצתה לעזוב את המקום.

עוד בוואלה!

החשד לאונס הנערה באשקלון: הוארך בשבוע מעצר חמשת הצעירים

לכתבה המלאה

החמישה נעצרו בחודש שעבר אחרי שהנערה החליטה להגיש תלונה במשטרה, וסיפרה לחוקרות על עבירות מין חמורות שחוותה. בעקבות תלונתה, במרחב לכיש של מחוז דרום הוחלט להקים צוות חקירה מיוחד, שהוביל לחקירת הצעירים - תושבי צפון ומרכז הארץ - בתחנת אשקלון. מהחקירה הראשונית עלה כי אחד מהם כבר מרצה עונש מאסר בגין עבירה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully