וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיע לחורשה ותקף: נעצר חשוד באונס נערה בשרון לפני 15 שנים

11.1.2021 / 15:57

בן 38 חשוד באונס של בת 16 ב-2006 וניסיון אונס של צעירה נוספת ב-2014. מהחקירה עלה כי הוא נהג לאסוף את הנשים עם רכבו בצומת באזור השרון, לנסוע לחורשה סמוכה ולתקוף אותן תוך איומים ואלימות פיזית. מעצרו הוארך עד יום ראשון, ונבדק חשד שהיה מעורב במקרים נוספים

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

תושב קלנסווה בן 38 נעצר בחשד לשני מקרי תקיפה מינית של נשים באזור השרון. על פי החשד, במקרה שהתרחש ב-2006 הוא אנס נערה בת 16, וב-2014 ניסה לאנוס צעירה נוספת. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) את מעצרו עד יום ראשון.

מחקירתו עלה כי החשוד פעל באופן שיטתי בשני המקרים. על פי החשד, הוא אסף את הקורבנות עם רכבו באחד הצמתים באזור השרון, הסיע אותן לחורשה סמוכה ותקף אותן מינית תוך איומים ואלימות פיזית. מאז הדיווח על האירועים המשטרה גבתה עדויות וחוקרת את המקרים, ובעקבות התפתחות שחלה לאחרונה התחזקו החשדות כלפי הגבר. כמו כן, נבדק חשד שהיה מעורב במקרי אונס נוספים.

ירי, לוד, חיסול, רצח, 15 דצבר 2018. אבי כהן, אבי כהן
חשד לסדרת מקרי אונס של נערות/אבי כהן, אבי כהן

בחודש שעבר אירעו כמה מעצרים על רקע אונס של נערות, ולאורך תקופת הקורונה נרשם זינוק של 24% במספר הפניות על תקיפה והטרדה מינית למרכזי הסיוע. בין היתר, נעצר צעיר בן 23, תושב המרכז, בחשד לאונס נערה בת 13 באזור התעשייה בבת ים. על פי החשד, בפגישה בין השניים הצעיר שידל את הנערה להשתמש בסמים וביצע בה מעשה סדום.

במקרה נוסף, נעצרו חמישה צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבות באונס נערה בת 17 בדירה באשקלון ועבירות נוספות שהתרחשו לפני כחצי שנה. בין החשודים נמצא צעיר בן 20 מאשדוד, החשוד כי שידל את חברתו למעשים עם חבריו. לטענת המשטרה, באירוע האונס, שחלקו צולם, היו מעורבים סמים ואלכוהול, והצעיר ניסה להסתיר חלק מהראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully