וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הזוג אלוביץ' השיבו לכתב האישום: "לא התקיימו יחסי שוחד עם נתניהו"

18.1.2021 / 9:58

שאול ואיריס אלוביץ' הודיעו לביהמ"ש המחוזי בירושלים כי הם כופרים בהאשמות המיוחסות להם בפרשת בזק-וואלה. "פעולותיו של אלוביץ' לא נעשו על ידו בעד פעולה הקשורה בתפקידו של רה"מ, וגם לא קיבל ממנו 'טובות'". גם נתניהו ונוני מוזס ימסרו היום את המענה לכתב האישום

בווידאו: עו"ד חדד מתייחס לתקן את כתב האישום נגד נתניהו בתיק 4000/מערכת וואלה! NEWS

בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' הגישו היום (שני) את תשובתם לכתב האישום בתיק 4000. השניים הודיעו לבית המשפט המחוזי בירושלים כי הם הכופרים בהאשמות המיוחסות להם, קרי הם טוענים שלא התקיימו יחסי שוחד בינם לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. גם ראש הממשלה ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס צפויים למסור היום את תשובתם לכתב האישום.

"בדעתו של מר אלוביץ' לא עלה שבכך שהוא נענה לפניות בנוגע לסיקור ראש הממשלה ובני משפחתו באתר 'וואלה' שבבעלותו, או בכך שמיוזמתו הוא נתן את דעתו לסיקור האמור - הוא נתן שוחד", נכתב במענה. "התערבותו האמורה לא זו בלבד שתאמה את תפיסותיו ועמדותיו, אלא שהיא הייתה בעיקרה ניסיון לאזן, ולו במקצת, להשקפתו, את הקו הפוליטי של האתר ואת הקו השלילי הקיצוני, הקטנוני והמקומם שננקט בו נגד ראש הממשלה נתניהו ובני משפחתו".

שאול אלוביץ' בסיום פתיחת משפטו בבית המשפט המחוזי בירושלים 24 במאי 2020. ראובן קסטרו
שאול אלוביץ' בפתח המשפט, מאי/ראובן קסטרו

"פעולותיו של מר אלוביץ' לא נעשו על ידו בעד פעולה הקשורה בתפקידו של ראש הממשלה נתניהו", טוען אלוביץ' באמצעות סנגורו, עו"ד ז'ק חן. "לא כתוצאה מקשר, הסכמה, או הבנה כזו ביניהם, ואף לא במסגרת ציפייה כזו. מר אלוביץ' גם לא קיבל מראש הממשלה 'טובות'. הוא לא קיבל 'הטבות רגולטוריות' שראש הממשלה השפיע עליו שלא כדין, כפי שנטען נגדו עד מועד הגשת האישום. הוא גם לא נהנה, שלא כדין, כנטען באישום, מ"פעולות שלטוניות" טריוויאליות ומחויבות על פי דין, שמר נתניהו עשה במסגרת תפקידו על בסיס עבודת גורמים מקצועיים, המלצתם ובנוסח שהועבר אליו לחתימה".

לדברי אלוביץ', השתלשלות האירועים שמציגה הפרקליטות בכתב האישום מתוארת "באופן שחוטא לאמת ואינו מתיישב עם המציאות". לדבריו בכתב האישום נבחרו באופן שרירותי עובדות המתיישבות עם הנרטיב הפלילי, בעוד עובדות מהותיות אחרות הושמטו. "כך, למשל, אתר 'וואלה' אשר 'בתקופה הרלוונטית' לאישום פרסם אלפי ידיעות, כתבות וטורים שביקרו בחריפות את ראש הממשלה ולעגו לבני משפחתו, הפך באישום לאתר 'שנכבש' על ידי ראש הממשלה ובני משפחתו", כתב אלוביץ'.

איריס אלוביץ' בעת הגעתה לפתיחת משפטה בבית המשפט המחוזי בירושלים 24 במאי 2020. ראובן קסטרו
איריס אלוביץ' בפתח המשפט, מאי/ראובן קסטרו

גם איריס אלוביץ', כאמור, מכחישה בתוקף במסמך המענה לכתב האישום את העבירות שהפרקליטות מייחסת לה. לדבריה, באמצעות עורכת דינה מיכל רוזן עוזר, הפרקליטות מתארת אותה כ"יועצת עסקית" של בעלה ומתעלמת מהקשר הזוגי ביניהם. "כל זאת באופן שמעוות את המציאות בה התנהלה איריס אלוביץ' כרעייתו של שאול אלוביץ' ונאמנה לתפיסות עולמה, שאין להן דבר עם עולמות של קשר עברייני או עם ציפייה לפעולה שלטונית", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully