וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתנחלים זרקו אבנים על בית בכפר ליד שכם, ילדה בת 11 נפגעה בראשה

17.1.2021 / 20:16

בארגון יש דין דיווחו כי הילדה, שנפצעה בראשה מיידוי אבנים על ביתה בכפר מאדאמא, הועברה לטיפול רפואי. במחוז ש"י של המשטרה התקבל הדיווח ונפתחה חקירה. "זריקת האבנים חוזרת על עצמה כבר כמה פעמים", סיפר אביה

ישראלים רעולי פנים תועדו מיידים אבנים לעבר בתי פלסטינים בכפרים סמוך לשכם/עריכה: שאול אדם

ילדה בת 11 נפצעה בראשה מיידוי אבנים על ביתה בכפר מאדאמא שדרומית לשכם - כך דיווחו הערב (ראשון) בארגון יש דין. בארגון ייחסו את זריקת האבנים למתנחלים, וציינו כי הילדה, חלא קוט, הועברה לקבלת טיפול רפואי. במחוז ש"י של המשטרה התקבל הדיווח ונפתחה חקירה.

משהור, אביה של הילדה, סיפר לוואלה! NEWS כי "צעירים זרקו אבנים על הבית שלנו. הבת שלי הגדולה הייתה לבד בכביש ליד הבית, זרקו עלייה אבן ושברו לה את האף. היה מלא דם, לקחנו אותה לבית החולים בשכם לטיפול רפואי". האב הוסיף כי "זריקת האבנים חוזרת על עצמה כבר כמה פעמים".

מפורום תג מאיר נמסר כי "הנוער האידיאולוגי אוהב ארץ ישראל עבר להתקיף ילדות פלסטיניות בנות 11". בפורום תהו: "עד מתי תמשך העלמת העין ממעשי הרשע?".

ילדה בת כ-11 נפצעה בראשה בכפר מאדמא, כשמתנחלים יידו אבנים על ביתה. 17 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
החלון בחדרה של הילדה, לאחר שהחלון נופץ מהאבנים/אתר רשמי, יש דין
חלא קוט, ילדה בת כ-11 נפצעה בראשה בכפר מאדמא, כשמתנחלים יידו אבנים על ביתה. 17 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
הילדה שנפצעה חלא קוט, הערב/אתר רשמי, יש דין

לפני כשלושה שבועות הושלכו אבנים הושלכו לעבר בתי פלסטינים בכפר חווארה שבאזור שכם. לפי ארגון יש דין נזק נגרם לכמה בתים בכפר, וגם לכמה מכוניות. התושבים דיווחו כי האחראים הם מתנחלים. במשטרה בודקים את הדיווחים, שהגיעו לכוחות צבא באזור. בנוסף לכך, דיווחו תושבים על חסימות וזריקות אבנים מצד אזרחים ישראלים כלפי פלסטינים במוקדים שונים לאורך כביש 60, ביניהם בצומת יצהר, שילה וליד חומש.

ילדה בת כ-11 נפצעה בראשה בכפר מאדמא, כשמתנחלים יידו אבנים על ביתה. 17 בינואר 2021. יש דין, אתר רשמי
סימני דם בבית המשפחה/אתר רשמי, יש דין

גורמים בצה"ל ובמערכת הביטחון, העריכו כבר לפני כמה שבועות כי מותו של נער הגבעות אהוביה סנדק, שנהרג במהלך מרדף משטרתי שבוצע אחריו, עשוי להצית את השטח. גורמים בהתנחלויות אמרו שהם מלאי ביקורת כלפי משטרת ישראל, ומצפים מצה"ל לשתף פעולה עם החקירה שתשפוך אור על מה שקדם להתהפכות כלי הרכב של בני הנוער. לטענת הגורמים, קדמה להתהפכות נגיחה של כלי רכב משטרתי ברכב בו נמלטו הנערים. האירוע נחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים.

לפי הערכות במערכת הביטחון, נוער הגבעות צפוי לנסות לבצע פעולות תג מחיר נגד פלסטינים בתגובה לאירוע. במקביל, אירעו לאחרונה כמה אירועי אלימות של פלסטינים כלפי ישראלים, מה שהעלה את הסברות במערכת הביטחון להסלמה אפשרית במצב הביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully