וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה ששוגרה לעבר ישראל נחתה בשטח הרצועה; אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 29.12.2020 / 7:11

צה"ל אישר כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה, שלא חצה לשטח ישראל, וכי לא היו נפגעים או נזק כתוצאה מהירי. הרקטה, ששוגרה שלושה ימים לאחר הירי האחרון מהרצועה, נפלה בשטח פתוח סמוך לגבול בין ישראל לעזה. התרעת צבע אדום הופעלה בכרם שלום

בווידאו: שתי רקטות נורו לעבר אשקלון ועוטף עזה/צילום: יניב כליף וגאל חדד

רקטה שוגרה לעבר שטח ישראל ונחתה בשטח רצועת עזה, סמוך לגדר המערכת - כך אישר הלילה (שלישי) דובר צה"ל. בהודעת הצבא נמסר כי "זוהה שיגור אחד משטח הרצועה, שלא חצה לשטח ישראל". כתוצאה מהירי, הופעלה התרעת צבע אדום בכרם שלום. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הירי הלילה מגיע לאחר ששתי רקטות שנורו לעבר אשקלון בשישי בערב, יורטו על ידי כיפת ברזל. מצה"ל נמסר אז כי "זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שיורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית". כמו כן, לא דווח על נפגעים או על חלקי רקטות שנפלו במרחב.

בתגובה לירי, תקפו כלי טיס ומטוסי קרב יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל הודיע כי המטוסים תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה, תשתית תת-קרקעית ועמדה צבאית של הארגון. הפלסטינים דיווחו כי בית החולים לילדים א-דורה, וכן מרכז לבעלי צרכים מיוחדים נפגעו בתקיפה.

תמונות מתקיפת צה"ל ברצועת עזה בעקבות שיגור הרקטות לשטח ישראל, 24 בפברואר 2020. מג'די פתחי/TPS, TPS
שיגור רקטה מרצועת עזה/TPS, מג'די פתחי/TPS

לפני הירי לאשקלון, הפעם הקודמת בה נורו רקטות לעבר ישראל מהרצועה התרחשה לפני כחודש, אז שוגרו שתי רקטות משטח הרצועה ומערכות ההתרעה הופעלו בעיר אשדוד ובאזור השפלה. גם אז יורטו הרקטות על ידי כיפת ברזל. בבת ים אותרו רסיסי יירוט שנפלו באזור הטיילת בעיר.

בתגובה לשיגורי הרקטות לעבר ישראל אז, מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים תקפו תשתית תת-קרקעית ועמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully