וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מקסדת הלוחמים: כך נעצר החשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן בשומרון

28.12.2020 / 8:43

בתיעוד ניתן לראות את המבצע של הכוחות, במהלכו ביצעו סריקות באזור ג'נין ועצרו את החשוד במעורבות במעשה. החשוד הודה במיוחס לו וקשר עצמו לאירוע

בווידאו: תיעוד מעצר חשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן בשומרון/צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פרסמה היום (שני) את תיעוד המבצע ללכידת החשוד במעורבות ברצח של אסתר הורגן ביער בשומרון. בתיעוד ממצלמות הקסדה של הכוחות, ניתן לראות כיצד לוחמי הימ"מ של משמר הגבול מבצעים סריקות באזור ג'נין, נכנסים לביתו של החשוד ועוצרים אותו.

החשוד, פלסטיני מכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, הודה במיוחס לו וקשר את עצמו למעשה במהלך חקירה של השב"כ. שאר פרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרסום.

המחבל החשוד ברצח אסתר הורגן רגע אחרי המעצר 24 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
החשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן, רגע אחרי מעצרו/אתר רשמי, -

גופתה של הורגן בת ה-52 אותרה בשבוע שעבר ביער הסמוך לביתה שבהתנחלות טל מנשה עם סימני אלימות קשים, בהם סימני תקיפה בראשה. במערכת הביטחון חושדים שהחשוד ארב להורגן סמוך ליישוב, ואז היכה אותה בראשה כשעברה במקום.

הורגן הוכרזה כנעדרת ביום ראשון שעבר לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה בצהריים ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות אחריה, עד שנמצאה בשעת לילה. מאז ניהלו כוחות הביטחון מצוד אחר החשודים ברצח ובודקים האם המעשה התבצע על רקע לאומני.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בלוד: גבר ללא רוח חיים נמצא ברכב עם סימני ירי בגופו

לכתבה המלאה
אסתר הורגן. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
הותירה אחריה שישה ילדים. אסתר הורגן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

הורגן הותירה אחריה שישה ילדים והייתה דמות בולטת בקרב סביבתה. בעלה, בנימין, אמר בתגובה להודעת שב"כ כי "אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הבטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שיימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב ואנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully