וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון עצרו חשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן

עודכן לאחרונה: 24.12.2020 / 22:59

שב"כ התיר לפרסום כי החשוד הוא פלסטיני מאזור ג'נין, שהודה בחקירתו וקשר עצמו למעשה. גופתה של הורגן בת ה-52 אותרה ביער סמוך לביתה עם סימני אלימות קשים, לאחר שמשפחתה דיווחה על היעדרותה. במערכת הביטחון חושדים שהחשוד ארב סמוך ליישוב ואז היכה אותה בראשה

בווידאו: כוחות הביטחון עצרו חשוד במעורבות ברצח אסתר הורגן בשומרון/צילום: דו"צ

שב"כ, המשטרה וצה"ל עצרו היום (חמישי) חשוד במעורבות ברצח של אסתר הורגן ביער בשומרון - כך הותר לפרסום. החשוד, פלסטיני מאזור ג'נין, הודה במיוחס לו וקשר את עצמו למעשה בחקירת שב"כ. שאר פרטי החקירה נמצאים תחת איסור פרסום.

גופתה של הורגן בת ה-52 אותרה ביום שני ביער הסמוך לביתה שבהתנחלות טל מנשה עם סימני אלימות קשים, בהם סימני תקיפה בראשה. במערכת הביטחון חושדים שהחשוד ארב להורגן סמוך ליישוב, ואז היכה אותה בראשה כשעברה במקום.

היא הוכרזה כנעדרת ביום ראשון לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה בצהריים ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות אחריה, עד שנמצאה בשעת לילה. מאז ניהלו כוחות הביטחון מצוד אחר החשודים ברצח ובודקים האם המעשה התבצע על רקע לאומני.

המחבל החשוד ברצח אסתר הורגן רגע אחרי המעצר 24 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
המחבל החשוד ברצח אסתר הורגן, רגע אחרי המעצר/אתר רשמי, -

הורגן הותירה אחריה שישה ילדים והייתה דמות בולטת בקרב סביבתה. בעלה, בנימין, אמר בתגובה להודעת שב"כ כי "אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הבטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שיימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב ואנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

בנימין סיפר כי היא "יצאה כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כל כך אהבה פה בסביבות היישוב - לא מעשים הרפתקניים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ, והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה".

הוא תיאר אותה כאישה "כל כך מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע. אי אפשר לתאר בכלל במילים, מי יכול לעשות כזה מעשה". הוא אמר כי "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אימא, לא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה".

אסתר הורגן. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
התקדמות בחקירה. הורגן/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח תנחומים למשפחת הנרצחת. נתניהו מסר כי "אסתר הורגן נרצחה באכזריות כשיצאה לריצה ליד ביתה. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצח במהירות האפשרית ונבוא עמו חשבון".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר בתגובה למעצר החשוד כי "אנחנו סומכים על צה"ל, תשובתנו האזרחית היא להוסיף אור, להוסיף בנייה ולחזק את ההתיישבות בשומרון. אני קורא לראש הממשלה להודיע כי הבנייה בישוב טל מנשה תאושר כבר בשבוע הבא כתשובה ציונית אמיתית לרצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully