וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה אותרה ביער בשומרון, נבדק רקע לאומני

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 12:44

אסתר הורגן, בת 52 מההתנחלות טל מנשה, נמצאה ביער ריחן כשעליה סימני אלימות, ומותה נקבע במקום. המשטרה ושב"כ פתחו בחקירת נסיבות המקרה, שכשכלל כיווני החקירה נבדקים, לרבות מניע לאומני. "אישה יקרה, מלאה כל-כך בטוב לב, בעזרה לאנשים"

בווידאו: אסתר הורגן נרצחה ביער בשומרון, נבדק רקע לאומני/תיעוד מבצעי מד"א, אהוד אמיתון TPS

אסתר הורגן, תושבת ההתנחלות טל מנשה שבשומרון, בת 52, אותרה הלילה (שני) ביער ריחן שבצפון השומרון כשהיא ללא הכרה ועם סימני אלימות. מותה נקבע במקום.

גופתה של הורגן התגלתה עם סימני אלימות קשים, בהם סימנתי תקיפה בראשה. חוקרי המשטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה, יחד עם שב"כ, כשכל כיווני החקירה נבדקים בשלב זה, בהם גם רקע לאומני. גורמי צבא מסרו כי "בשלב זה הנושא בבירור".

אסתר הורגן. באדיבות המשפחה
יצאה לריצה ולא חזרה. הורגן/באדיבות המשפחה

הורגן, אם לשתי בנות וארבעה בנים, הייתה אמנית ויועצת זוגית. היא הוכרזה כנעדרת אמש לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה בצהריים ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות בעקבותיה, עד שנמצאה בשעת לילה.

הלווייתה של הורגן תתקיים היום בבית העלמין שקד.

זירת האירוע

"כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אישה כבת 52 מחוסרת הכרה", סיפר פרמדיק מד"א אסף תפוחי, שהוזעק למקום, "ביצענו בדיקות רפואיות: היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

הנרצחת יוצאת מהיישוב אתמול, תיעוד ממצלמות האבטחה בטל מנשה

תיעוד יציאתה של אסתר הורגן להליכה/מערכת וואלה! NEWS
חשד לרצח: גופת אישה אותרה ביער בשומרון, נבדק רקע לאומני, 21 בדצמבר 2020. אהוד אמיתון, TPS
סריקות באוזר בו נמצאה גופת האישה, יער ריחן/TPS, אהוד אמיתון

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע למקום שבו אותרה האישה, יחד עם רב ההתנחלות שבה היא מתגוררת. "אישה יקרה, מלאה כל-כך בטוב לב, בעזרה לאנשים, יוצאת בצהרי היום במרכז המדינה, לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה ונרצחת על ידי בני עוולה בצורה כל כך אכזרית", אמר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully