וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשני מקרי רצח: גבר נורה למוות בצפון, גופת צעיר אותרה ליד טייבה

עודכן לאחרונה: 17.12.2020 / 10:07

צוותי מד"א פינו את הגבר ואדם נוסף, בן 53 שנפצע בינוני, לבית החולים בנצרת - ושם נאלצו לקבוע את מותו. לפי המשטרה, היורים היו רעולי פנים ונמלטו מהמקום, ומחסומים נפרסו במטרה לאתר אותם. בהמשך הלילה גופתו של צעיר בן 28 נמצאה עם סימני ירי על כביש סמוך לטייבה

בווידאו: בן 76 ירה למוות באשתו, חולה סופנית, והתאבד/צילום: יותם רונן ויוסי אלוני - פלאש 90

גבר בן 46 נורה אמש (רביעי) למוות בריינה שבגליל, ושעות לאחר מכן אותרה גופת צעיר בן 28 סמוך לטייבה.

שכנו של תושב ריינה, בן 53, נפצע מהירי באורח בינוני. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים בנצרת, ושם נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר מביניהם, נימר סלימאן, אב לשניים מריינה. סלימאן עבד במוסך ששייך לאחיו והיה ללא עבר פלילי.

לפי המשטרה, היורים היו רעולי פנים, ונמלטו מהמקום מיד לאחר הירי. שוטרים שהגיעו לזירה אוספים ממצאים וחוקרים חשד לרצח. באזור נפרסו מחסומים לאיתור חשודים.

נימר סלימאן שנרצח בריינה. ללא, אתר רשמי
הותיר אחריו שני ילדים. נימר סלימאן/אתר רשמי, ללא

כמו כן, במהלך הלילה נמצא ללא רוח חיים צעיר בן 28, עלי נשאת בדווי, תושב כפר קאסם. גופתו אותרה על כביש 557 שבין טייבה למחסום תאנים. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא הכרה, עם סימני ירי על גופו, ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

בעקבות שני מקרי הרצח, ח"כ מנסור עבאס (הרשימה המשותפת) אמר לוואלה! NEWS כי "שוב אנחנו מוצאים את עצמנו מדממים באין מענה הולם, ואין אופק ליציאה מהשגרה האיומה - לא ברמת רשויות האכיפה ולא ברמת קובעי המדיניות שממשיכים להתמהמה ולא מתקצבים את התכנית ששבועות מוכנה וממתינה רק לאישור שאחריו הוצאתה לפועל. אמרנו כבר שהתכנית הזו היא פיקוח נפש וכל עיכוב של יום אחד זה מחדל נוסף במאמץ למגר את הפשיעה והאלימות. והנה, ממש כך, למרבה הצער והיגון, מאז הישיבה אך אתמול בה שוב התרענו על כך שילמה החברה הערבית בעוד שני קורבנות בנפש".

לדבריו, "חשוב לציין גם שאנשים איבדו את התקווה ומרגישים עצמם מופקרים". הוא הוסיף כי "כל יום אני מתקשר למשרד ראש הממשלה, אומרים לי 'עובדים על זה', 'עוד אין תקציב'. אני לא אומר שברגע שיאשרו אז נפתרה הבעיה ביום אחד, אבל לפחות יהיה כיוון, תהיה תקווה שפתרון באופק".

עוד בוואלה!

בזרזיר מתאבלים על בעל המשתלה שנרצח בקטטה: "בחור מקסים, רק ניסה להפריד"

לכתבה המלאה
עלי נשאת בדווי מכפר קאסם, נרצח סמןך לטייבה, 17 בדצמבר 2020. ללא, צילום מסך
108 מקרי רצח בחברה הערבית מתחילת השנה. עלי נשאת בדווי, שנרצח סמוך לטייבה/צילום מסך, ללא

האירועים מצטרפים לשני מקרי אלימות נוספים שאירעו בראשון, ובהם עלה החשד לרצח. בראשון מביניהם נפצע תושב זרזיר בן 48, זיאד גריפאת, באורח קשה בקטטה בכפר הסמוך לנצרת, וכמה שעות לאחר מכן נקבע מותו בבית חולים העמק בעפולה. זמן קצר לאחר המקרה המשטרה עצרה צעיר בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות במקרה.

שעות לאחר מכן, נדקר למוות נועם משה, תושב טירת כרמל בן 19, בבניין מגורים בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו סיוע רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב אנוש תוך ניסיונות החייאה. בבית החולים קבעו הרופאים את מותו.

זירת רצח בריינה בה נורה נימר נזמי פארס סולימאן, בן 46. 16 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
זירת הרצח בריינה, אמש/אתר רשמי, -

נתוני מרכז אמאן מעלים שסלימאן הוא קורבן הרצח והאלימות ה-12 החודש בחברה הערבית, וה-108 מתחילת השנה, לעומת 96 בתקופה המקבילה בשנה שעברה. רק 28 ממקרי הרצח השנה פוענחו. מספר הנרצחים עולה בהתמדה שנה אחר שנה והוכפל מאז החל אמאן במעקב לפני שש שנים, ב-2014, אז נרצחו 51.

מיוזמות אברהם נמסר בתגובה כי "עכשיו כבר אין ספק - שנת 2020 היא השנה שבה האלימות והפשיעה היכו בחברה הערבית יותר מאי פעם. האזרחים הערבים משלמים בחייהם על חוסר היציבות במערכת הפוליטית. למעלה מחודש עבר מאז ראש הממשלה הצהיר בוועדה למיגור האלימות בכנסת כי יביא תוך שבועיים את התוכנית הממשלתית למיגור הפשיעה בחברה הערבית להחלטת ממשלה - אבל שום דבר לא קורה. חיי אדם חייבים לבוא לפני פוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully