וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח אמו ברחובות הוארך: "תכנן את המעשה במשך חודשים"

12.12.2020 / 20:18

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של החשוד עד ליום חמישי, אז יתקיים דיון נוסף. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד תיאר בחקירה את פעולות ההכנה שביצע לאורך תקופה ארוכה, כולל כוונתו להסתיר את הכלים בהם תכנן להשתמש. פרקליטו: הוא בעל רקע נפשי

בווידאו: הארכת מעצר לחשוד ברצח אמו ברחובות/צילום: ספיר לוי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הערב (שבת) את מעצרו של החשוד ברצח אמו ברחובות עד ליום חמישי. בנוסף לכך, הוסכם להוציא צו איסור פרסום על פרטי החשוד עד לדיון הבא בעניינו, לקראת סוף השבוע. השופט קבע כי לאחר שעיין בתיק החקירה, "קיים חשד סביר וקיימת מסוכנות מצד החשוד".

במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד סיפר בחקירתו כי תכנן את המעשה במשך חודשים, כולל היערכות וכוונה להסתיר את הכלים שבהם הוא תכנן להשתמש. "הגענו עם החשוד לחקירה, שם הוא מסר את גרסתו, והעלה תכנון ביצוע לאורך תקופה ארוכה, כולל הכנה והסתרה של הכלים, שבהם הוא תכנן להשתמש", מסר נציג המשטרה בדיון.

הארכת מעצר | החשוד ברצח אמו ברחובות. השלום, ראשל״צ 12 בדצמבר 2020. ספיר לוי, ספיר לוי
החשוד ברצח אמו ברחובות בדיון בבקשה להאריך את מעצרו בביהמ"ש, הערב/ספיר לוי, ספיר לוי

הבוקר עבר החשוד בדיקה פסיכיאטרית ראשונה. עו"ד בן מעוז, המייצג את החשוד, מסר כי "מדובר בחשוד בעל רקע פסיכיאטרי עשיר עוד מילדותו, הוא נוטל טיפול תרופתי באופן קבוע". הוא הוסיף כי "גם מתוכן הבדיקה עצמה ברור שהתגובה של החשוד למעשים ולאירוע לא תואמת את המציאות, אין אחריות וכשירות". לפני תחילת הדיון, נכנסו אביו וסבתו של החשוד לומר לו שלום והוצאו.

היום סיפרו השכנים של המשפחה מרחובות, כי הם עדיין לא התאוששו מאירועי אמש. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר אחד הדיירים בבניין כי בנה של האישה שנעצר בחשד לרצח, ניסה לטשטש עקבות ועבר בין הדירות כדי להסביר את פשר הצעקות ששמעו, ורק לאחר מכן הבינו מה באמת התרחש.

"זה היה ערב שבת, כולם היו בבניין בארוחות ערב פתאום שמענו צעקות, צרחות", תיאר אחד השכנים. "אז, הבן שלה הופיע דפק על דלתות של שכנים צמודים ואמר שזה היה רק מעשה קונדס של אחותו שהשמיעה ברמקול צעקות, אז שלא נקרא למשטרה. ואז המשטרה הגיעה בכל זאת ומצאו את הנרצחת באמבטיה. אחרי שהבנו מה קרה הרבה ילדים בבניין פחדו ללכת לישון, וההורים שלהם עזבו בלילה והלכו לישון אצל משפחות".

זירת החשד לרצח ברוחות, אישה בת 50 נדקרה למוות, 12 דצמבר 2020. צ, צילום מסך
זירת החשד לרצח ברחובות, אתמול/צילום מסך, צ

לדבריו של אותו שכן, בתה של האישה מתגוררת עמה בדירה, אך לא הייתה נוכחת בעת האירוע. "היא גרה בבניין תשע שנים, עם הבת שלה בכיתה י"א. הבן לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות לא גר שם כבר", אמר. "הוא היה טוב במחשבים, כמו האקר קטן. תמיד אם למישהו בבניין היה תקלה במחשב הוא היה עוזר לו בחינם. הנרצחת הייתה אישה שקטה ומעולם לא היו איתה בעיות".

שכנה נוספת הוסיפה ותיארה את התחושות הקשות. "אני לא ישנתי כל הלילה. עדיין שומעת את הצעקות שלה. את הצרחות שלה. לא יכלתי לעזור לה. התקשרתי למשטרה התחננתי שיגיעו, היא לא צעקה הצילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully