וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח ברחובות: "הבן דפק ואמר שהיה מעשה קונדס, אז לא צריך להזמין משטרה"

דייר בבניין שבו נדקרה למוות האישה שחזר את שאירע. לדבריו, בנה של האישה, שנעצר בחשד לרצח, עבר דלת-דלת וסיפק גרסה חלופית למקור הצרחות ששמעו: "האחות השמיעה צעקות ברמקולים". המשטרה הגיעה ואיתרה את גופת האישה באמבטיה: "הילדים פחדו ללכת לישון"

בווידאו: זירת הרצח ברחובות/צילום: יותם רונן, דוברות מד"א

דייר בבניין ברחובות שבו אירע הרצח אתמול (שישי) שחזר בשיחה עם וואלה! NEWS את שאירע. לדבריו, בנה של האישה, שנעצר בחשד לרצח, ניסה לטשטש עקבות ועבר אחת-אחת בין הדירות כדי להסביר את פשר הצעקות ששמעו, ורק לאחר מכן הבינו מה באמת התרחש.

"זה היה ערב שבת, כולם היו בבניין בארוחות ערב פתאום שמענו צעקות, צרחות", תיאר אחד השכנים. "אז, הבן שלה הופיע דפק על דלתות של שכנים צמודים ואמר שזה היה רק מעשה קונדס של אחותו שהשמיעה ברמקול צעקות, אז שלא נקרא למשטרה. ואז המשטרה הגיעה בכל זאת ומצאו את הנרצחת באמבטיה. אחרי שהבנו מה קרה הרבה ילדים בבניין פחדו ללכת לישון, וההורים שלהם עזבו בלילה והלכו לישון אצל משפחות".

זירת החשד לרצח ברוחות, אישה בת 50 נדקרה למוות, 12 דצמבר 2020. צ, צילום מסך
"רק מעשה קונדס". זירת האירוע/צילום מסך, צ

לדבריו של אותו שכן, בתה של האישה מתגוררת עמה בדירה, אך לא הייתה נוכחת בעת האירוע. "היא גרה בבניין תשע שנים, עם הבת שלה בכיתה י"א. הבן לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות לא גר שם כבר", אמר. "הוא היה טוב במחשבים, כמו האקר קטן. תמיד אם למישהו בבניין היה תקלה במחשב הוא היה עוזר לו בחינם. הנרצחת הייתה אישה שקטה ומעולם לא היו איתה בעיות".

שכנה נוספת הוסיפה ותיארה את התחושות הקשות. "אני לא ישנתי כל הלילה. עדיין שומעת את הצעקות שלה. את הצרחות שלה. לא יכלתי לעזור לה. התקשרתי למשטרה התחננתי שיגיעו, היא לא צעקה הצילו".

האישה, בשנות ה-50 לחייה, נמצאה אמש בביתה על ידי צוות מד"א שהוזעק למקום, בעוד היא מחוסרת הכרה וללא סימני חיים. הצוות נאלץ לקבוע את מותה במקום. כוחות המשטרה עצרו את בנה, צעיר בן 21, עם הגיעם למקום, בחשד שדקר אותה למוות.

בעלה לשעבר ובתה של בת ה-50 שנדקרה למוות ברחובות, בתחנת המשטרה, 12 דצמבר 2020. רחובות ניוז, צילום מסך
בעלה לשעבר ובתה של האישה שנדקרה בתחנת המשטרה ברחובות, היום/צילום מסך, רחובות ניוז

לפי נתוני משרד הרווחה, 24 נשים נרצחו מתחילת השנה. בקו 118, מוקד המצוקה הארצי של המשרד, נרשמה עלייה חדה של 158% בתלונות על אלימות במשפחה מפרוץ מגיפת הקורונה, ובחודשים אפריל עד ספטמבר התקבלו 225 פניות על רקע זה.

יו"ר נעמת חגית פאר מסרה בתגובה: "במקום להדליק הערב נר של חנוכה - נדליק הערב נר זיכרון לזכרה של אישה נוספת שעל פי החשד נפלה קורבן לטרור האלימות במשפחה. על אף הבטחות רבות, התכנית למאבק באלימות במשפחה עדיין לא מיושמת וממוסמסת מאז שנת 2017 - לנשים רבות בישראל אין את הזמן להמשיך ולהמתין, כל יום שעובר הוא סכנת חיים עבורן. אני קוראת לציבור לגלות מעורבות, לפתוח עיניים ואוזניים, לדווח ולהתייעץ עם גורמי המקצוע שלנו כאשר עולה חשד לגילויי אלימות בסביבתם. הניסיון שלנו מלמד שמקרים רבים ניתנים למניעה - אסור להשאיר את הנשים האלו לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully