וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בריינה: הבן לקח את רובה הציד של אביו, וירה למוות באימו ובאחיו

2.12.2020 / 18:15

לדברי שכנים, למסע הירי של החשוד ברצח קדם ויכוח שפרץ בין בני המשפחה בנושא הליך גירושיו. הם טענו כי האב שב מציד לילי, הניח את הרובה ונכנס למקלחת - אז לקח בנו בן ה-51 את הנשק וירה למוות באימו בת ה-73 ואחיו בן ה-39. "זו משפחה טובה וזה אסון כבד"

בווידאו: זירת הרצח הכפול בריינה/צילום: מד"א

הרצח הכפול שאירע היום (רביעי) בכפר ריינה הסמוך לנצרת, זעזע את שכני המשפחה. לדבריהם, לאירוע קדם ויכוח שהתעורר אתמול בקרב בני המשפחה על הליך גירושיו של החשוד ברצח, גבר בן 51. תושבים בכפר סיפרו כי הבוקר אב המשפחה שב מציד לילי, כשברשותו רובה ציד ורישיון ציד. לאחר שחזר הוא הניח את הרובה ונכנס למקלחת. לאחר מכן החשוד לקח את הנשק וירה באימו, סובחיה טאטור בת ה-73.

שני אחיו היו באותה עת במכונית בחצר הבית, ויצאו מהרכב כששמעו את הירי. אחיהם ירה לעברם ופגע בהם. אחד האחים, סלאם טאטור בן ה-39, נפצע באורח אנוש ומותו נקבע לאחר מכן בבית החולים. האח השני נפצע באורח קשה.

זירת הרצח הכפול בריינה 2 בדצמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
השכנים תפסו את החשוד בירי. זירת הרצח הכפול בריינה, היום/דוברות משטרת ישראל

שכנים של המשפחה ששמעו את קולות הירי בביתם, הגיעו למקום ותפסו את היורה. למקום הגיע גם כוח משטרה וצוות של מד"א, שהחלו לטפל בשני האחים. בשלב זה עוד לא היה ידוע כי האם נורתה בתוך הבית, והדבר התגלה רק אחרי שהחשוד נאזק ותוחקר. לנוכח האסון הכבד האב לקה בליבו ופונה גם כן לקבלת טיפול רפואי.

מדובר במשפחה בעלת עסק של קבלנות בניין. "זו משפחה טובה שמעולם לא היתה מעורבת בדברים חריגים. זה אסון כבד", אמר שכן של המשפחה. סלאם, שנורה למוות, הותיר אחריו חמישה ילדים.

עוד בוואלה!

בן 51 ירה בבני משפחתו בריינה שבצפון: אמו ואחיו נהרגו, אח נוסף נפצע קשה

לכתבה המלאה
סובחיה טאטור. -, אתר רשמי
גם האב לקה בליבו ופונה לקבלת טיפול רפואי. האם סובחיה טאטור בת ה-73/אתר רשמי, -

צוותי מד"א שהגיעו לזירת הירי פינו את האם והאח לבית החולים האיטלקי בעיר. "כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית שבתוכו ראינו אישה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות", העיד פראמדיק מד"א עודאי בסול.

הוא סיפר כי "פצוע נוסף שכב בהכרה כשהוא סובל מפציעה קשה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו את שני הפצועים לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים כאשר האישה מפונה תוך ביצוע פעולות החייאה והגבר פונה במצב קשה ולא יציב". גורמי רפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

סלאן טאטור. -, אתר רשמי
הותיר אחריו חמישה ילדים. האח סלאם טאטור/אתר רשמי, -

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, במסגרתה נעצר הבן היורה, זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על הירי. הוא יובא מחר לדיון בבית משפט השלום בנצרת, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

זהו אירוע הירי השני בצפון בתוך חודש בלבד שגובה כמה קורבנות. בתחילת החודש שעבר, גופותיהם של שלושה גברים נמצאו בדרך עפר סמוך לשמורת תל דן שבגליל העליון וצוותי מד"א שנקראו למקום, נאלצו לקבוע את מותם. גופותיהם של השלושה, חאמד מג'די חסין בן 22 מבענה, סהר חסן בן 38 מסג'ור וראמי אבו זאלם 41 מג'דידה מכר, אותרו עם פציעות ירי וללא סימני חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully