וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 51 ירה בבני משפחתו בריינה שבצפון: אמו ואחיו נהרגו, אח נוסף נפצע קשה

2.12.2020 / 14:38

השלושה פונו לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותם של האם בת ה-73, והאח, בן 39. הבן החשוד המעשה נעצר על ידי המשטרה

בווידאו: זירת הרצח הכפול בריינה/צילום: מד"א

גבר בן 51 ירה היום (רביעי) למוות באמו בת ה-73 ואחיו, סלאן טאטור בן ה-39, בכפר ריינה שבצפון. באירוע נפצע בן נוסף באורח אנוש. השלושה פונו לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נקבע מותם של האם והבן. הבן החשוד נעצר על ידי המשטרה ויובא מחר לבית משפט השלום בנצרת לדיון בהארכת מעצרו.

צוותי מד"א שהגיעו לזירת הירי פינו את האם והאח לבית החולים האיטלקי בעיר. "כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית שבתוכו ראינו אישה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות", העיד פראמדיק מד"א עודאי בסול.

זירת הרצח הכפול בריינה 2 בדצמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי בריינה, היום/דוברות משטרת ישראל

הוא סיפר כי "פצוע נוסף שכב בהכרה כשהוא סובל מפציעה קשה בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות ועצירת דימומים, העלינו את שני הפצועים לניידות הטיפול הנמרץ ופינינו אותם לבית החולים כאשר האישה מפונה תוך ביצוע פעולות החייאה והגבר פונה במצב קשה ולא יציב". גורמי רפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

עוד בוואלה!

חילופי האש במרר הדליקו נורה אדומה: "חייבים פעולה משולבת של כל הגופים"

לכתבה המלאה
סלאן טאטור. -, אתר רשמי
האח בן ה-39, סלאן טאטור/אתר רשמי, -

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, במסגרתה נעצר הבן היורה, זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על הירי. הוא יובא מחר לדיון בבית משפט השלום בנצרת, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

סובחיה טאטור. -, אתר רשמי
האם בת ה-71, סובחיה טאטור/אתר רשמי, -

זהו אירוע הירי השני בצפון בתוך חודש בלבד שגובה כמה קורבנות. בתחילת החודש שעבר, גופותיהם של שלושה גברים נמצאו בדרך עפר סמוך לשמורת תל דן שבגליל העליון וצוותי מד"א שנקראו למקום, נאלצו לקבוע את מותם.

גופותיהם של השלושה, חאמד מג'די חסין בן 22 מבענה, סהר חסן בן 38 מסג'ור וראמי אבו זאלם 41 מג'דידה מכר, אותרו עם פציעות ירי וללא סימני חיים. כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום, הקימו מחסומים והחלו בביצוע סריקות לאיתור חשודים. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

  • עוד באותו נושא:
  • ריינה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully