וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי האש במרר הדליקו נורה אדומה: "חייבים פעולה משולבת של כל הגופים"

29.11.2020 / 14:48

ישיבת חירום תתכנס ביישוב בעקבות קרב היריות בבנק, שבמהלכו נהרג אחד החשודים ונפצעה צעירה שנקלעה למקום. "זה היה עלול להסתיים בתוצאות קשות בהרבה", הבהיר ראש המועצה. התושבים חששו להזדהות בשמם כשהעבירו ביקורת על האלימות הגואה: "קולות הירי עוררו חרדה בקרב ילדים"

בווידאו: זירת הירי בסניף בנק במרר/צילום: משטרת ישראל, עריכה: טל רזניק

ראש המועצה המקומית מרר, פריד גאנם, הודיע היום (ראשון) כי תתכנס ישיבה מיוחדת בעקבות חילופי האש בין שוטרים לחשודים בירי על בנק ביישוב. האירוע, שבמהלכו נהרג חשוד ונפצעה צעירה, עורר במועצה המקומית חשש ממקרים נוספים שיגיעו עם גל האלימות האחרון באזור הצפון.

"זה היה עלול להסתיים בתוצאות קשות בהרבה", הבהיר גאנם. "האירוע התרחש ברחוב הראשי, בשעה שאנשים רבים עדיין מחוץ לבתיהם. זה אירוע קשה מאוד שהדליק עוד נורה אדומה נוכח האלימות והפשע שהולכים וגדלים ביישובים רבים בצפון".

אירוע ירי לעבר סניף בנק ביישוב מע'אר שבגליל, בו נהרג אחד החשודים בביצועו בחילופי אש עם המשטרה. 29 בנובמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
"היה עלול להסתיים בתוצאות קשות בהרבה. זירת האירוע, אתמול/דוברות משטרת ישראל

התושבים סירבו להעביר ביקורת כשהם מזדהים בשמם. לדברי אחד מהם, "קולות הירי ותוצאות האירוע עוררו חרדות בקרב רבים ובעיקר בקרב ילדים. האירוע הזה ואירועי אלימות נוספים גורמים לאובדן הביטחון האישי. אני יודע שהאירוע הזה מצטרף לעוד אירועים שקרו בימים האחרונים בכל אזור הצפון, אבל זה לא מנחם אותי שאנחנו לא הנפגעים היחידים".

התושב הוסיף כי יש צורך בשיתוף פעולה רחב לעצירת מקרי האלימות. "חייבים שתהיה פעולה משולבת של כל הגופים - משטרה, משרדי ממשלה, אנשי דת, מערכת החינוך. מדובר בתופעה קשה ומדאיגה".

עוד בוואלה!

באיחור של שנה: נתניהו יכריז על תכנית חדשה למיגור הפשיעה בחברה הערבית

לכתבה המלאה
אירוע ירי לעבר סניף בנק ביישוב מע'אר שבגליל, בו נהרג אחד החשודים בביצועו בחילופי אש עם המשטרה. 29 בנובמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
"חייבים פעולה משולבת של כל הגופים". זירת האירוע, אתמול/דוברות משטרת ישראל

בהמשך היום, תתכנס מליאת המועצה לישיבה בנושא, שבה ישתתף גם ח"כ ג'אבר עסאקלה (הרשימה המשותפת), תושב המקום. "אנחנו רוצים שייצא מאיתנו מסר שאלימות היא לא דרך לפתור בעיות, גם במישור של יחסי שכנות וסכסוכים קטנים ומקומיים", הסביר ראש המועצה. "אלימות היא לא הדרך להתמודד עם בעיות. אנחנו מצפים מהמדינה שתפעל במישורים המשמעותיים ביותר".

באירוע שהתרחש אתמול בשעות הערב, שני חשודים פתחו בירי מנשק חם על סניף בנק ומרפאה ביישוב. על פי החשד, השניים ירו גם לעבר כוח משטרה שקרא להם לעצור. בחילופי האש נפצע אחד החשודים באורח אנוש ומת מפצעיו, והשני נפצע קל ונעצר מאוחר יותר. צעירה בת עשרים נפצעה באורח בינוני, ונותחה בבית החולים פוריה שליד טבריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרר
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully