וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: 3 גברים נמצאו ירויים סמוך לשמורת טבע בצפון

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 11:02

השלושה, תושבי הכפרים בענה, סאג'ור וג'דידה מכר, אותרו ללא סימני חיים במטעים ליד שמורת תל דן שבגליל העליון. צוותי מד"א נקראו למקום, וקבעו את מותם של השלושה, גברים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם. הרקע פלילי

בווידאו: זירת החשד לרצח בתל דן/צילום: דוברות משטרת ישראל

גופותיהם של שלושה גברים אותרו הלילה (ראשון) בדרך עפר, סמוך לשמורת תל דן שבגליל העליון. צוותי מד"א נקראו למקום, ומצאו את חאמד מג'די חסין בן 22 מבענה, סהר חסן בן 38 מסג'ור וראמי אבו זאלם 41 מג'דידה מכר, עם פציעות ירי וללא סימני חיים. כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום, הקימו מחסומים והחלו בביצוע סריקות לאיתור חשודים. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

פרמדיקים של מד"א, יונתן לנקרי וטארק הייב, סיפרו כי "כשהגענו לשטח, הובילו אותנו לדרך עפר בשטח, שם ראינו שלושה גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

זירה בה נמצאו שלוש גופות של גברים בשטח סמוך לשמורת תל דן. 1 בנובמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
88 ערבים נרצחו מתחילת השנה, בהם 17 נשים ו-71 גברים. הזירה בה נמצאו הגופות/דוברות משטרת ישראל
סאהר חסן בן 38 מסגור שגופתו נמצאה יחד עם שתי גופות נוספות בשטח ליד תל דן. 1 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
סהר חסן בן ה-38 מסג'ור שגופתו נמצאה בזירה/אתר רשמי, -

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, מתחילת השנה נרצחו עד כה 88 ערבים, בהם 17 נשים ו-71 גברים. "מצד אחד אני לא מופתע ומהצד השני שוב אחז אותי כאב מדיר שינה", אמר הבוקר לוואלה! NEWS כמאל ריאן, מייסד המרכז. "התנאים לא השתנו אז התוצאות לא ישתנו. ההיפך, אם יש שינויים הרי הם לרעה. אני רואה את הצעירים נכנסים למעגל הזה והפשיעה רק מתרחבת".

ריאן הוסיף כי "מה שמדאיג אותי מאוד זה שמשפחות נורמטיביות נכנסו למעגלים האלה ודואגות גם הן לאגור נשק. העניין נהפך למעין תרבות כזו ונוהג כי האנשים בתסכול וייאוש. עם כל הכבוד, המדינה עדיין לא נכנסת לישובים הערבים לבנות אלא בעיקר להרוס בתים ולבצע עיקולים. לצערי גם המספרים יעידו שאנחנו חוזרים על תבנית השנה שעברה. בקצב הזה נעבור השנה את המאה נרצחים וזו תעודת עניות למדינה שהמיעוט הערבי מככב בענייני פשיעה".

עוד בוואלה!

חשד לרצח בבאקה אל-גרבייה: בת 46 נורתה למוות במהלך נסיעה ברכב

לכתבה המלאה
חאמד מג׳די חסין בן 22 שגופתו נמצאה יחד עם שתי גופות נוספות בשטח ליד תל דן. 1 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
חאמד מג׳די חסין בן ה-22/אתר רשמי, -

לדברי ארגון "יוזמות אברהם", "שורת מקרי הרצח בימים האחרונים מבטאת הסלמה קשה של מציאות קשה ממילא של אלימות ופשיעה ביישובים הערבים. הסלמה זו מחייבת העלאת הילוך של המשטרה בפיענוח פשעים ולחימה בנשק הלא חוקי. על הממשלה לאשר במהירות את התוכנית הממשלתית למיגור האלימות והפשיעה ולהתחיל במימושה בשיתוף הנהגת החברה הערבית".

ראמי אבו זלאם בן ה-41 שגופתו נמצאה יחד עם שתי גופות נוספות בשטח ליד תל דן. 1 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
ראמי אבו זלאם בן ה-41 מג'דידה מכר/אתר רשמי, -
זירה בה נמצאו שלוש גופות של גברים בשטח סמוך לשמורת תל דן. 1 בנובמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
"ההסלמה מחייבת העלאת הילוך בפיענוח פשעים". הזירה בה נמצאו הגופות/דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר נורתה למוות עאידה אבו חסין, בת 46, במהלך נסיעה ברכב בבאקה אל-גרבייה. צוות מד"א שהגיע לזירת הירי איתר אותה במצב אנוש, העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים הלל יפה בחדרה תוך ביצוע פעולות החייאה - שם נקבע מותה.

לדברי עוברי אורח, רכב שבתוכו נסעו רעולי פנים ירה לעבר הג'יפ שבו נסעה האישה, ומהירי היא נפגעה אנושות. ניידת משטרה שהיתה בקרבת מקום ביצעה מרדף אחרי הרכב היורה. מדובר בקורבן הירי הרביעי במשפחה, כשבחודש יוני האחרון נרצחו שני אחיינים שלה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ועל פי החשד, גם הפעם כוון הירי הקטלני לבן משפחה אחר. מחקירה ראשונית עולה כי האישה הייתה לבדה ברכב ובדרכה לביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully