וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נורה למוות ברמלה

21.11.2020 / 1:56

המשטרה החלה בחקירת תקרית הירי שהתרחשה באזור העיר העתיקה. עדיין לא נעצרו חשודים במעורבות בתקרית, בה אדם נוסף נפצע באורח קל. השניים פונו לבית החולים ושם נקבע מותו של אחד מהם

בווידאו: גבר בעראבה רצח את אשתו ונמלט מהמקום/צילום: מד"א

גבר נורה למוות הלילה (שישי) ברחוב המעפילים שבעיר העתיקה ברמלה. מהירי נפצע אדם נוסף באורח קל. השניים הגיעו עצמאית לבית החולים אסף הרופא שבראשון לציון, שם קבעו הרופאים את מותו של אחד מהם.

המשטרה קיבלה דיווח על האירוע באזור השעה 23:00, וכשהגיעה היורים הספיקו להימלט מהמקום. כוחות המשטרה שהגיעו לזירה החלו בחקירת נסיבות המקרה, אך טרם נעצרו חשודים.

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
טרם נעצר חשוד בירי. ניידת משטרה/אדריאן הרבשטיין

המקרה מגיע שלושה ימים בלבד לאחר רצח האישה בעראבה. בת ה-37 נדקרה למוות בכניסה לעיר הצפונית, כשההחשוד הוא בעלה לשעבר, רביע כנעאנה בן ה-40. על פי החשד, כנעאנה התנגש ברכבה של האישה, דקר אותה כמה פעמים בגב ובחזה באמצעות מברג - ונמלט בנסיעה מהמקום. צוותי מד"א העניקו לבת ה-37 טיפול רפואי בזירה, ופינו אותה במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים פוריה שבטבריה - שם נקבע את מותה.

על פי מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, היא הקורבן ה-88 מתחילת השנה. מנתוני אמאן עולה כי מתחילת 2020 נרצחו 17 נשים ו-71 גברים במגזר הערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully