וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבקש לא להתעלל בחתול - ודקר למוות: צעיר מראש העין מואשם ברצח סבו

12.11.2020 / 10:08

לפי כתב האישום, רפאל יונה בן ה-21 החליט להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה, וסבו ניסה למנוע ממנו לעשות כן, ואיים שיצלצל למשטרה. בעקבות זאת, הצעיר "נטל סכין מטבח, דקר אותו במצחו בחוזקה - וגרם למותו". זאת, לעיני סבתו, ותוך שהוא צועק "תמות" ומתעד את המעשים

בווידאו: זירת החשד לרצח בתל דן/צילום: דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד רפאל יונה, בן 21 מראש העין, בגין רצח סבו מרדכי בן נון בן ה-73, וכן בגין ריבוי עבירות של התעללות בבעלי חיים. לפי כתב האישום החליט יונה להרוג חתולה על מנת לאכול את בשרה, וניסה להטביע אותה בצידנית כשהוא מתעד את המעשים. סבו, שהבחין במעשיו, ניסה לעצור בעדו, ובתגובה יונה דקר אותו למוות.

לפי כתב האישום, יונה "מילא צידנית במים, והניח אותה במרפסת. בכדי לתעד את מעשיו, הוא הניח שני טלפונים ניידים לצדי הצידנית והפעיל בהם את מסרטת הווידאו". לאחר מכן, הנאשם "תפס חתולה שעברה ברחוב באותה העת, הכניסה לתוך הצידנית המלאה במים וסגר מעליה את המכסה כדי להטביעה. הנאשם החזיק במכסה בחוזקה בזמן שהחתולה נאבקה בניסיונה לצאת".

באותה העת, סבו של יונה יצא למרפסת, והבחין במעשים. הוא בעט בצידנית כמה פעמים וניסה להרים את המכסה במטרה לשחרר את החתולה מתוכה, בעוד הנאשם החזיק במכסה בחוזקה כדי למנוע ממנו לעשות כן. בהמשך, משהצליח הסב לשחרר את החתולה, הכה אותו הנאשם בפלג גופו העליון ודחף אותו.

אמבולנס מד"א בזירה בה נכד דקר את סבו בראש העין, 16 באוקטובר 2020. מד"א
החליט להרוג חתולה כדי לאכול את בשרה. זירת הדקירה בראש העין, לפני כחודש/מד"א

לאחר מכן, הסב צעק לעבר אשתו שהייתה בתוך הבית, "משטרה משטרה, הוא ניסה להטביע את החתולה". לפי כתב האישום, "בשלב זה נכנס יונה לבית, ניפץ תמונה לרסיסים, תלש את מסך הטלוויזיה מהקיר והחל להטיחו על הרצפה, בעוד סבו וסבתו מבקשים ממנו לחדול, ואומרים לו כי יתקשרו למשטרה". לאחר שיונה לא חדל ממעשיו, סבתו התקשרה למשטרה, ובאותה העת יצא סבו לכיוון בית השכנים כדי לצלצל לרשויות.

"משראה זאת הנאשם, גמלה בליבו ההחלטה להמית את סבו באמצעות סכין. הוא ניגש למטבח הבית ונטל סכין בעלת להב משונן שקצהו מחודד, באורך של 11.5 ס"מ. הוא יצא למרפסת כשהוא אוחז בסכין ופנה לסבתו בעודה משוחחת עם המשטרה, באומרו 'לא, אל תתקשרי, הכל בסדר'", נכתב בכתב האישום. "בהמשך, הוא יצא מהמרפסת כשהוא אוחז את הסכין בידו ומסתירה מאחורי גבו, עצר והתבונן לעבר סבו, שהתרחק לכיוון השכנים. הוא רץ לעברו כשהסכין שלופה בידו, לעיניה של סבתו שצעקה בטלפון למשטרה 'תבואו מהר הוא רוצה לרצוח את בעלי'".

"הנאשם הגיע בריצה לסבו ודקר אותו במצחו בחוזקה דקירה אחת, עד שהסכין נשברה, וזאת בכוונה לגרום למותו", מתאר כתב האישום. "כתוצאה מהדקירה הסב התמוטט על השביל ושכב כשהוא מתבוסס בדמו, כשהנאשם צעק 'אללה אכבר', 'תמות' ו'אני רוצה לרצוח אותו'. הוא אף תיעד את מעשיו באמצעות הטלפון שנפל מידיה של סבתו".

עוד בוואלה!

משכה בשיערות וקשרה לכיסא: כתב אישום הוגש נגד הגננת המתעללת מרמת גן

לכתבה המלאה
בית המשפט מחוזי  מרכז בלוד. הרשות השופטת, אתר רשמי
"הנאשם תיאר את ההנאה שהפיק מהעבירות ומצפייה בתיעוד שלהן". ביהמ"ש המחוזי בלוד/אתר רשמי, הרשות השופטת

כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדי ערד, מעלה גם כי בחמש הזדמנויות נוספות במהלך השנה האחרונה, התעלל והתאכזר יונה בחתולים ברחוב. בהזדמנות אחת הוא ניסה לשסף את גרונה של חתולה, ובפעם נוספת דקר חתולה באמצעות סכין בגב. כתב האישום מתאר שלוש הזדמנויות נוספות בהן התעלל בחתולים באמצעות אבנים ומגרפה.

במקביל, הוגשה בקשה להאריך את מעצרו של יונה עד לתום ההליכים בעניינו. "נגד המשיב קמה עילת מעצר, שכן הוא ביצע עבירת רצח, תוך שימוש בסכין וזאת כלפי סבא שלו", נכתב בבקשה. "מסוכנותו הגבוהה של המשיב מקבלת משנה תוקף לאור העובדה שהודה בביצוע העבירות בחקירותיו, תוך שהוא מתאר את ההנאה שהוא הפיק מביצוען ומצפייה בתיעוד שלהן".

מקרה הרצח אירע לפני כחודש, אז הסב פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא במצב קשה, ובהמשך נקבע מותו. יונה מוכר לרשויות כלוקה בנפשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully