וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה למנוע מנכדו להרוג חתול - ונדקר: בן 22 חשוד ברצח סבו בראש העין

17.10.2020 / 11:24

מחקירה ראשונית עולה כי בן ה-73 ואשתו התקשרו למשטרה כשהנכד ניסה להטביע חתול. בתגובה רדף הצעיר אחרי הסב עם סכין ודקר אותו. הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה, ובהמשך נקבע מותו. מעצרו של הנכד, המוכר לרשויות כלוקה בנפשו, הוארך בארבעה ימים

בווידאו: סניגורו של דמיטרי ציגנטק החשוד ברצח זוגתו/צילום: יותם רונן

גבר בן 73 מת הבוקר (שבת) מפצעיו לאחר שנדקר אתמול על ידי נכדו בן ה-22 בראש העין. מעצרו של הנכד, החשוד ברצח, הוארך בארבעה ימים. החשוד מוכר לרשויות כלוקה בנפשו וטרם נחקר במשטרה.

מחקירה ראשונית עולה כי הסב ואשתו ניסו למנוע מהנכד להרוג חתול אותו ניסה להטביע בדלי מים. הסב ניסה להתקשר למשטרה, אך נכדו שמע זאת - אחז סכין, רץ אחריו ודקר אותו. על פי החשד, הסב התמוטט והצעיר צילם אותו כשהוא שותת דם. בן ה-73 פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קשה, והיום נקבע מותו.

אמבולנס מד"א בזירה בה נכד דקר את סבו בראש העין, 16 באוקטובר 2020. מד"א
כוחות מד"א מחוץ לזירת הדקירה בראש העין, אתמול/מד"א

האירוע מצטרף לכמה אירועים נוספים בהם עלה החשד לרצח בשבועות האחרונים. ביום ראשון נורה למוות תומר פרץ, תושב טירת כרמל כבן 30, ברחוב זבולון בקריית אתא, ככל הנראה מרכב חולף שנמלט מהמקום. בשבוע שעבר נדקר למוות ניסים צור, תושב עכו בן 23, ברחוב חיים משה שפירא בעיר. הדוקרים נמלטו מהזירה והכוחות סרקו אחריהם. חקירת שני האירועים נמשכת.

כמו כן, בתקופה האחרונה פורסמו מקרים שונים של התעללות בבעלי חיים, ובראשם התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות של אלן מוריסון, תושב בת ים. בסרטונים נראה מוריסון מכה את הכלב באמצעות חגורה, קושר את רגליו ומעקם אותן, מתיישב עליו ומכה בבטנו במשך דקות ארוכות. הסרטון עורר את זעמם של רבים, ועשרות הגיעו אל ביתו ואיימו לבצע בו לינץ'. שלשום הוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully