וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בעכו: בן 23 נדקר למוות בצפון העיר; החשודים נמלטו

5.10.2020 / 17:50

ניסים צור, צעיר תושב העיר, אותר במצב אנוש ברחוב ופונה לבית החולים בנהריה, שם גורמי רפואה קבעו את מותו תוך זמן קצר. המשטרה מנהלת מצוד אחר הדוקרים שנמלטו מהזירה ופתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע

בווידאו: חשד לרצח בצפון - בן 27 נורה למוות בתחנת דלק/מערכת וואלה! NEWS

ניסים צור, תושב עכו בן 23, נדקר למוות היום (שני) ברחוב חיים משה שפירא בעיר והמשטרה חושדת כי מדובר ברצח. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש, אך מותו נקבע לאחר זמן קצר. מהמשטרה נמסר כי הדוקרים נמלטו מהזירה וכי הכוחות החלו בסריקות אחריהם.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך לשעה 16:30, אז אותר הפצוע ברחוב חיים משה בעיר כשהוא במצב אנוש עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

המרכז הרפואי לגליל בנהריה מסר כי צור הובא למקום כשהוא כבר ללא רוח חיים, וכי גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו. "אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר.

צור היה מוכר לרשויות החוק. עו"ד אביב חוזה, שייצג אותו בעבר מטעם הסניגוריה הציבורית, סיפר כי "מאז השתחרר לפני כשנה מהכלא הוא שיקם את חייו, עבד למחיתו ורצה לפתוח דף חדש". הוא הוסיף כי "לא ידוע לי על כך שהיו לו אויבים שרצו במותו ואני מקווה שמשטרת ישראל תקדם את החקירה, תמצא את האחראים לדקירתו ותעשה להבאתם לדין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בעכו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפברואר השנה, כשנגזר עליו מאסר על תנאי בגין תקיפת אסיר אחר בכלא צלמון, הודיע צור לשופט יריב נבון כי "אני הולך לטפל בעצמי ולשקם את החיים". הוא התחייב כי "אחרי שישבתי תקופה של ארבע שנים אני הבנתי שזו לא הדרך וזה לא הכיוון".

למרות גילו הצעיר, לנרצח עבר פלילי עשיר הכולל הרשעות בגין עבירות אלימות, רכוש ומין. בתחילת השנה הוא השתחרר ממאסר ארוך. בחלק מתיקי החקירה בהם הוא מעורב, נותרו עוד הליכים פתוחים שטרם נסתיימו.

בעת שריצה עונש מאסר של 43 חודשים, בגין שוד בנסיבות מחמירות, צור הסתבך בתקיפת אסיר ברכב ליווי של שב"ס שחנה מחוץ לבית המשפט בתל אביב ונגזרה עליו עוד שנת מאסר. לאחר מכן, הסתבך שוב בתקיפת סוהר, בכלא דמון - שבוע לפני תום מאסרו. לאחרונה, הורשע בתיק תקיפת אסיר בכלא צלמון ובעוד כשבועיים היו אמורים להישמע הטיעונים לעונש.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בצפון: אישה בת 58 נורתה למוות בבענה שליד כרמיאל

לכתבה המלאה

זהו אירוע הרצח שני שמתרחש בצפון הארץ בתוך פחות מיממה. זאת, לאחר שהלילה, נורתה למוות אומייה תיתי בת 58, תושבת המועצה המקומית בענה שליד כרמיאל. היא פונתה במצב אנוש ועם פצעי ירי למרכז הרפואי לגליל בנהריה על ידי צוות נט"ן "חיאן".

בהמשך הלילה, נקבע מותה בבית החולים, זאת לאחר מאמצי החייאה. גם בעלה של אומייה בן ה-62 נפצע מהירי. הוא נפגע באורח קל ושוחרר במהלך הלילה. בנוסף אליהם, פונה לבית החולים גבר נוסף, תושב דיר אל-אסד בן 37, כשהוא במצב בינוני וסובל מפציעות ירי ברגליו.

המשטרה החלה בחקירת האירוע, וכעת נבחנת ההשערה כי מדובר בסכסוך בין עבריינים שהסתיים במותה של האישה. בשלב זה החקירה הוטלה על היחידה המרכזית שנמצאים בזירה וממשיכים באיסוף הראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully