וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בטירה: גבר נורה למוות בעיר בידי אלמונים

29.9.2020 / 17:28

הקורבן פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא במצב אנוש, שם נאלצו גורמי רפואה לקבוע את מותו. זמן קצר קודם לכן, כוחות משטרה הגיעו לזירת האירוע בעקבות דיווח על קולות ירי במקום. המשטרה פתחה בבירור פרטי המקרה

בווידאו: חשד לרצח בטירה, גבר נורה למוות בעיר בידי אלמונים/מערכת וואלה! NEWS

גבר נורה היום (שלישי), נפצע באורח אנוש, ומת לאחר זמן קצר בבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה הודיעה כי כוחות נמצאים בזירת הירי וכי פתחה בבירור של נסיבות האירוע.

השוטרים הגיעו למקום האירוע בעקבות דיווח שהתקבל על ירי לעבר בן אדם בעיר. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו במקום את הגבר כשהוא במצב אנוש והחלו להעניק לו טיפול ראשוני. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו גורמי רפואה לקבוע את מותו.

המשטרה טרם מסרה מידע על כיוון החקירה או על חשודים במעשה.

זירת אירוע הירי בטירה 29 בספטמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
נסיבות האירוע בבדיקה. זירת האירוע בטירה, היום/דוברות משטרת ישראל

אירוע זה מגיע מתרחש כשלושה חודשים לאחר שאירעו בעיר שתי תקריות של ירי לעבר שוטרים. אז, צעיר כבן 20 בחשד כי ביצע ירי לעבר ניידת משטרה. במסגרת התקרית, שאירעה במהלך פעילות משטרתית ביישוב, ירה על פי החשד הצעיר לעבר השוטרים, נכנס לרכב ונמלט מהמקום. הוא אותר בתום סריקות נרחבות ונעצר.

באירוע אחר שהתרחש בעיר, נפצעו שני שוטרים - אחד מהם נפצע באורח קשה, והשני קל. זאת, לאחר שבמהלך פעילות מבצעית בשטח חקלאי ביישוב, הם הבחינו בשני חשודים ובדקו אותם עד שלפתע, במהלך הבדיקה, התקרב לעברם כלי רכב, ממנו יצא חמוש - וירה לעברם. הכוחות השיבו באש לעבר החשודים והזעיקו כוחות נוספים, אך היורה הצליח לימלט מן המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully