וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי לעבר שוטרים בטירה בפעם השנייה תוך חודש. מ"מ המפכ"ל: "אירוע חמור"

5.6.2020 / 11:52

צעיר בן 20, תושב העיר, ירה על פי החשד לעבר השוטרים שהיו בפעילות אכיפה. לא היו נפגעים בתקרית, והחשוד נעצר בתום סריקות נרחבות. הרקע למקרה הוא פלילי. ניצב מוטי כהן: "ידע כל מי שינסה לפגוע בשוטרים - נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו עד שיהיה מאחורי סורג ובריח"

צילום: דוברות משטרת ישראל, במת החדשות, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: ירי בשני שוטרים בטירה, בחודש שעבר)

תושב טירה, צעיר כבן 20, נעצר הבוקר (שישי) בחשד במעורבות באירוע ירי לעבר ניידת משטרה. במסגרת התקרית, שאירעה במהלך פעילות משטרתית ביישוב, ירה על פי החשד הצעיר לעבר השוטרים, נכנס לרכב ונמלט מהמקום. בתום סריקות נרחבות אותר החשוד ונעצר. לא היו נפגעים בתקרית, ובמשטרה אומרים כי הרקע לאירוע הוא פלילי.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, הגיב לתקרית וציין כי מדובר באירוע חמור. "בחודש שעבר בוצע ירי שהוביל לפציעתם של שני שוטרים, ושוב אנו עדים לאירוע חמור שבו עבריינים אלימים משולחי כל רסן מבצעים ירי לעבר שוטרי משטרת ישראל באותה העיר", אמר כהן. "גם הירי שבוצע הלילה, שהסתיים ללא נפגעים, לא ירפה את ידנו מהמשך המאבק הנחוש והבלתי מתפשר באלימות החמורה בחברה הערבית, בהחזקת אמצעי הלחימה בניגוד לחוק ובירי המופנה לעבר אזרחים ושוטרים בניסיון לשבש את פעילותם ולפגוע בהם".

מ״מ מפכ״ל המשטרה מוטי כהן הגיע לרהט עם פיקוד מחוז דרום,10 באפריל 2020. דוברות משטרת ישראל
"הירי לא ירפה את ידינו". מוטי כהן/דוברות משטרת ישראל

"ידע כל מי שינסה לפגוע בשוטרים כי לא נרפה ונפעל בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותנו עד שיהיה מאחורי סורג ובריח. בכוונתנו למצות את הדין עם כל אדם שינסה ליטול חיים ולפגוע באזרחים או בשוטרים הפועלים למען שלום הציבור ובטחונו", הוסיף כהן.

לפני שלושה שבועות נפצעו בעיר שני שוטרים, אחד מהם באורח קשה. התקרית התרחשה במהלך פעילות מבצעית בשטח חקלאי ביישוב, אז הבחינו השוטרים בשני חשודים ובדקו אותם. במהלך הבדיקה התקרב לעברם כלי רכב, ממנו יצא איש חמוש - וירה לעבר השוטרים. הכוחות השיבו באש לעבר החשודים והזעיקו כוחות נוספים, אך הגבר היורה נמלט מן המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully