וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעיר נורה למוות בתחנת דלק באעבלין

2.10.2020 / 18:59

תושב חיפה בן 27, שהיה מוכר למשטרה, נורה סמוך למתקן לשטיפת מכוניות בניהולו. לדברי מכריו, הוא ניצל בעבר מניסיון התנקשות: "הכתובת הייתה על הקיר, היו לו לא מעט סכסוכים". חקירת האירוע נפתחה, והמשטרה מבצעת סריקות אחר החשודים

בווידאו: חשד לרצח בצפון - בן 27 נורה למוות בתחנת דלק/מערכת וואלה! NEWS

תושב חיפה בן 27, נורה היום (שישי) למוות בתחנת דלק בכפר אעבלין שבגליל, סמוך למתקן לשטיפת רכבים אותו ניהל. הצעיר, פאתן "פאדי" מסראוי-אבו אל רוב, הובא על ידי חבריו ברכב פרטי למרפאת "חיאת" בשפרעם כשהוא פצוע באורח אנוש, עם קליע בבית החזה ופצעי ירי בכל חלקי גופו, ובתום פעולות החייאה - שם הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו. ההרוג מוכר למשטרה.

עשרות שוטרים ואנשי יס"ם הגיעו לזירת האירוע ועורכים סריקות נרחבות לאיתור חשודים, במסגרתן הוקמו מחסומים והוזעק מסוק משטרתי לסיוע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני ולבקשת היחידה, בבית משפט השלום בנצרת הוציאה השופטת מנאל חליחל-דיאב צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה.

זירת אירוע הירי בתחנת דלק בכפר אעבלין, 2 באוקטובר 2020. דוברות המשטרה, אתר רשמי
עשרות שוטרים ואנשי יס"ם במקום. זירת האירוע, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"הוא הגיע ללא רוח חיים, ללא וללא דופק", סיפר הפרמדיק ומנהל התפעול של המרכז הרפואי חיאת, וואסף עאסי. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ממושכות, כולל ניסיון לפעולה כירורגית כדי לנסות להציל את חייו, אך בסופו של דבר, למרבה הצער, נאלצנו לקבוע את מותו".

"הכתובת היתה על הקיר", אמר לוואלה! NEWS תושב חיפה שהכיר את אל-רוב. "היו לו לא מעט סכסוכים". לפני שנתיים וחצי, בחיפה, ניצל מניסיון להתנקש בחייו ביריות. לאחריו התהלך תקופה ארוכה כשהוא נעזר בקביים. חצי שנה אחר כך נשלח לשלושה חדשי מאסר בכלא לאחר שנתפס נוהג בלא שהיה לו רישיון נהיגה מעולם, תוך שכבר היה תלוי ועומד כנגדו עונש מאסר על תנאי בגין אותה עבירה.

פאתן מסראוי אבו אל-רוב, שנורה למוות באעבלין. -, אתר רשמי
פאתן מסראוי אבו אל-רוב, שנורה למוות באעבלין/אתר רשמי, -

לפי נתוני מרכז אמאן, הצעיר הוא הקורבן ה-75 של אלימות בחברה הערבית מתחילת השנה. בשבועות האחרונים התרחשו כמה מקרים דומים בהם עלה החשד לרצח, כשבין היתר נורה למוות השבוע גבר בטירה על ידי אלמונים, ובשבוע שעבר נורו למוות גבר בן 62 בירכא וגבר בן 35 ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully